Bitchwhipper2
Monday got me feeling
Vi åker runt i bilar automatiska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Säg wla due svenskJag vill att Stacy ska studsa på min kuk
wla jage svenskSäg wla due svensk
Vad är bilar automatiskaVi åker runt i bilar automatiska
Svenska från slummen i LaxåSäg wla due svensk
Vad är bilar automatiska![]()
Wla jag va samma som dig, men min smak har utvecklats.Fyfarao mina öron håller på att dö
Dröm o glöm om du tror Ida(Stacy) kommer studsa på din 15 cm kuk.Jag vill att Stacy ska studsa på min kuk
Jag har henne redan på min kuk, din incelDröm o glöm om du tror Ida(Stacy) kommer studsa på din 15 cm kuk.
Svenskar är för lätta att ragebaita.Jag har henne redan på min kuk, din incel
håll käften svart bögSvenskar är för lätta att ragebaita.
alltid så känsliga
”Din incel” vad tror du detta är för typ av sida bror.
![]()
bror no way du sa det där, din smak har "utvecklats" för att du började lyssna på ortenrapp jflWla jag va samma som dig, men min smak har utvecklats.
Är "expanderat" ett bättre ord då?bror no way du sa det där, din smak har "utvecklats" för att du började lyssna på ortenrapp jfl
Due ju typ turk. Trodde du skulle gilla det tbhbror no way du sa det där, din smak har "utvecklats" för att du började lyssna på ortenrapp jfl
aaÄr "expanderat" ett bättre ord då?
Astrid låter bättre än Ida imoDröm o glöm om du tror Ida(Stacy) kommer studsa på din 15 cm kuk.
BBCpill har get brodern traumahåll käften svart bög
atgarqeastatahah killen kalla mig turk jfl, svenska är it ett bra språk för musik det e drf ingen svensk rappare e actually braDue ju typ turk. Trodde du skulle gilla det tbh
Svenskar är för lätta att ragebaita.
Bru that’s capSverige is the incel capital of the world.
det är inte skumt att det finns många av oss här.
en kedja o litte drip o guzzarna kommer dregla över honom.
their relationships are so weird, feels soulless with no romantic connectionBru that’s cap
At most 10 Swedes
Lowkey sant.en kedja o litte drip o guzzarna kommer dregla över honom.
Thugmaxxenen kedja o litte drip o guzzarna kommer dregla över honom.
@recai iskender Det här är duLowkey sant.
Greppet fattiga turkar med becknarväska har på medelklass blondiner måste vara studerat
det här e fan tragiskt, aryan swedish guzzar förstör era bloodlines jflLowkey sant.
Greppet fattiga turkar med becknarväska har på medelklass blondiner måste vara studerat
Lowkey sant.
Greppet fattiga turkar med becknarväska har på medelklass blondiner måste studeras
dom vill ha lightskin barn.det här e fan tragiskt, aryan swedish guzzar förstör era bloodlines jfl
ingen är svensk om man på riktigt använder "wla"wla jage svensk
nej it riktigt, de älskar lowinhib killar thats alldom vill ha lightskin barn.
Light skin med blå ögon > Allting.
”Förstöra bloodline”det här e fan tragiskt, aryan swedish guzzar förstör era bloodlines jfl
average save europe aryan ss soldat jfl, jag va sarkastisk btw
gängmedlems babbe halo (ethnic halo) finns i sverigeGreppet fattiga turkar med becknarväska har på medelklass blondiner måste studeras
genomsnittliga kuk längd i sverige är 15.08cmDröm o glöm om du tror Ida(Stacy) kommer studsa på din 15 cm kuk.
Jag vill att Stacy ska studsa på min kuk