ssprivate
Iron
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ik krijg trimax dus boven kaak en onder kaak en kin verplaatsingWat krijg je? Laat me weten of het gelukt is
Hopelijk gaat het goed, en hebben we hier een toekomstige Meeks 2.0Ik krijg trimax dus boven kaak en onder kaak en kin verplaatsing
Zeg je dit omdat ze allebei gekleurd zijn? Bruhhh dat is racistisch, Meeks is lightskin caramel en @ssprivate is darkskin chocolateHopelijk gaat het goed, en hebben we hier een toekomstige Meeks 2.0
Ik hoop het ook eerlijk gezegdHopelijk gaat het goed, en hebben we hier een toekomstige Meeks 2.0

Zeg je dit omdat ze allebei gekleurd zijn? Bruhhh dat is racistisch, Meeks is lightskin caramel en @ssprivate is darkskin chocolate
Ik weet nog niet ik moet eerst beugel traject finishenwat zijn de movements van je operaties?
Ah oke, alles gedekt door verzekering?Ik weet nog niet ik moet eerst beugel traject finishen
LFG!!!Ik hoop het ook eerlijk gezegd![]()
Bruhhh dat is racistisch
Exact!LFG!!!
Hopelijk krijg je een goede arts, die oog heeft voor esthetiek. De beste resultaten van plastische chirurgen, zijn m.i. toch altijd degenen met een artistieke/kunstzinnige blik en niet de asperger autisten die het enkel theoretisch benaderen.
![]()
Ja ik ging uitleggen over hoe ik ook estetisch will en hij zei “ja oke ik zal er na kijken” volgende dag zie ik genioplastiek + dubbele kaak operatie brief in de post en voledig gedektAh oke, alles gedekt door verzekering?
lightskin caramel en darkskin chocolate, ik krijg er honger van haha zeg gwn dat hij zwart is.Zeg je dit omdat ze allebei gekleurd zijn? Bruhhh dat is racistisch, Meeks is lightskin caramel en @ssprivate is darkskin chocolate
top. Heb je van hem ook andere patiënten gezien/kunnen achterhalen? Om te kijken, naar before-afterJa ik ging uitleggen over hoe ik ook estetisch will en hij zei “ja oke ik zal er na kijken” volgende dag zie ik genioplastiek + dubbele kaak operatie brief in de post en voledig gedekt
Nu heb je trek in Oreo's?lightskin caramel en darkskin chocolate, ik krijg er honger van
Malteser voor de kale zwarte strijdersNu heb je trek in Oreo's?
Lekker, met een blikje Fernandes erbijMalteser voor de kale zwarte strijders
DankjewelSucces man![]()
Nope Dat is wel een probleemtop. Heb je van hem ook andere patiënten gezien/kunnen achterhalen? Om te kijken, naar before-after
Dankjewel en door de verzekeringtrimax, heel nice veel succes. Word je gedekt door je ouders en/of verzekering?
volgende keer, hem mog battle fotos laten zien.Nope Dat is wel een probleem![]()
Hopelijk geven ze je een beetje goede movements die aesthetic voordelen hebbenDankjewel en door de verzekering