Kojie San Kojic Acid Soap Source in België

Ray0n

Ray0n

haircel
Kent er iemand een Kojie San Kojic Acid Soap source voor mij? Ik wil één bestellen, ik heb al eens op amazon en bol.com gekeken maar het ziet er fake uit.

• +1
Reactions: Deleted member 40105, ThisCat, Zagro and 2 others
Dutchcels gtfih

• +1
Reactions: ThisCat and Zagro
@AverageMoroccan @BimaxLaser @gangiewangie @DarkAscender @Gengar @Zagro @emeraldglass @PsychoH

Last edited:
  • +1
Reactions: ThisCat, Zagro, Gengar and 2 others
indiamart mss

• JFL
  • +1
Reactions: ThisCat, Zagro, Gengar and 1 other person
  • +1
Reactions: ThisCat and Zagro
srs ze verkopen kojic acid maar kweet niet ofdat het betrouwbaar is
ah ik dacht dat je sarcastisch was, ik zal eens kijken maar door al te kijken naar de naam twijfel ik al :lul:

• +1
  • JFL
Reactions: ThisCat, Zagro and AverageMoroccan
srs ze verkopen kojic acid maar kweet niet ofdat het betrouwbaar is
1743862292907

broer wat is dit, dit ziet er niet betrouwbaar uit

• +1
  • Hmm...
Welkom terug bhai!!!!!!
yoo lang geleden bro, kben gemigreerd van .com naar .org omdat deze site minder verslavend is

• +1
  • Woah
Reactions: ThisCat, Zagro and Gengar
yoo lang geleden bro, kben gemigreerd van .com naar .org omdat deze site minder verslavend is
Je vindt .com meer verslavend dan .org? Meestal is het andersom.

• +1
Reactions: ThisCat, Zagro, AverageMoroccan and 1 other person
ja voor mij is het andersom. ik begrijp niet hoe je uren op .com kan zitten

• +1
ja voor mij is het andersom. ik begrijp niet hoe je uren op .com kan zitten
Ja, precies. Het is hier veel drukker dan daar.

• +1
ja eig wel, hier spammen users altijd dezelfde shit. .com is ook meer nt en ied kent ied daar

• +1
Reactions: ThisCat, Zagro, Gengar and 1 other person
  • +1
foids hebben lowkey .com verpest
alleen die shitposters er zijn ook slimme foids op .com en check je snap nigger

• +1
  • Woah
Reactions: ThisCat, Zagro and Ray0n
ja eig wel, hier spammen users altijd dezelfde shit. .com is ook meer nt en ied kent ied daar
En veel minder toxic. Ook al heb je hele toxic gebruikers daar die in Amsterdam wonen. 🤣

• JFL
  • +1
Reactions: ThisCat, Zagro, Ray0n and 1 other person
En veel minder toxic. Ook al heb je hele toxic gebruikers daar die in Amsterdam wonen. 🤣
srs zijn er nog meer dutchcels op .com?

• +1
  • Hmm...
ahja fuck ben het helemaal vergeten, maar de bestelling is aangekomen en het is de echte. ik ben heel blij, kdacht dat ik kk hard gescamd ging worden :lul:
@AverageMoroccan @Gengar @Zagro

• +1
Reactions: ThisCat, Gengar, Zagro and 1 other person
ahja fuck ben het helemaal vergeten, maar de bestelling is aangekomen en het is de echte. ik ben heel blij, kdacht dat ik kk hard gescamd ging worden :lul:
Van waar heb je het gekocht?

• +1
Reactions: ThisCat, Gengar, AverageMoroccan and 1 other person
Mirin bhai

• +1
  • Love it
En wat doe je er uiteindelijk mee? Ik ben een shitposter die niet looksmaxt.

• +1
Reactions: Ray0n, AverageMoroccan, ThisCat and 1 other person
I eat soap.

• +1
  • JFL
  • Love it
Reactions: flambria, Ray0n, Ashoimex and 3 others
ik gebruik het in mn skincare routine, maar kben ff gestopt met het gebruiken van de zeep want ik moet nog een spf50 halen.
het zorgt er gwn voor dat ik mijn vieze gele tan weghaal en mn huidskleur weer terug is naar zn originele kleur

• +1
Reactions: Zagro and Gengar
ik gebruik het in mn skincare routine, maar kben ff gestopt met het gebruiken van de zeep want ik moet nog een spf50 halen.
het zorgt er gwn voor dat ik mijn vieze gele tan weghaal en mn huidskleur weer terug is naar zn originele kleur
Hoeveel ethnics doen aan skincare denk je? Ik denk dat het wel veel gebeurd maar veel geven het niet toe. Wat denk jij? Zelfs mijn buurjongens gebruikten Nivea gezichtscrème en doen het nog steeds. En dat is super basic.

• +1
Reactions: CEO and Zagro
Kent er iemand een Kojie San Kojic Acid Soap source voor mij? Ik wil één bestellen, ik heb al eens op amazon en bol.com gekeken maar het ziet er fake uit.

Even skintone/brightening

• +1
Reactions: Ray0n and Gengar
Hoeveel ethnics doen aan skincare denk je? Ik denk dat het wel veel gebeurd maar veel geven het niet toe. Wat denk jij? Zelfs mijn buurjongens gebruikten Nivea gezichtscrème en doen het nog steeds. En dat is super basic.
ik weet het niet maar ik denk duizenden waarschijnlijk zelfs miljoenen, ik doe het gwn zodat mn huid niet erger wordt. Ik denk dat niet zo veel mensen dit willen toegeven omdat dit meer een "ding" is voor meisjes

• +1
Reactions: Gengar
ik weet het niet maar ik denk duizenden waarschijnlijk zelfs miljoenen, ik doe het gwn zodat mn huid niet erger wordt. Ik denk dat niet zo veel mensen dit willen toegeven omdat dit meer een "ding" is voor meisjes
Precies, ze denken dat het een vrouwending is. Eigenlijk is het een mensending. Ik doe er niet aan maar mij boeit het niet als anderen het doen. :Comfy:

• +1
Reactions: Ray0n
Precies, ze denken dat het een vrouwending is. Eigenlijk is het een mensending. Ik doe er niet aan maar mij boeit het niet als anderen het doen. :Comfy:
idd, ik doe het gwn om mn huid te verbeteren

• +1
Reactions: Gengar