emeraldglass
6'1" Gymmaxed Moroccan
Staff
@TRUE_CEL @Alexanderr @MoggerGaston @Gargantuan @dutchboi @Nebula @DJ66
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ik vindt het eerlijk gezegd niet echt zielig ze was een golddigger. Ze heeft lopen zoeken naar mannen met een dure auto en ze heeft er een gevonden. Jammer dat ze nu pas zal leren van haar fouten.Zo zielig.![]()
Oorkankerik krijg tering van haar stem.
Ik ben een gevoelige jongeman met veel empathie.Ik vindt het eerlijk gezegd niet echt zielig ze was een golddigger. Ze heeft lopen zoeken naar mannen met een dure auto en ze heeft er een gevonden. Jammer dat ze nu pas zal leren van haar fouten.
Ik snap wel wat je bedoelt, het is sowieso zielig dat het zover moest komen. Maar sommige mensen leren pas na het branden van hun vingers. Laten we hopen dat ze haar les heeft geleerd.Ik ben een gevoelige jongeman met veel empathie.
Who?Nigga has to be a masaka alt at this point
Of ik moet gewoon minder empathie hebben.Ik snap wel wat je bedoelt, het is sowieso zielig dat het zover moest komen. Maar sommige mensen leren pas na het branden van hun vingers. Laten we hopen dat ze haar les heeft geleerd.

Empathie is belangrijk tot op een zekere hoogte. Maar in sommige situaties is het meer een blok aan de been dan een positief eigenschap.Of ik moet gewoon minder empathie hebben.![]()
bin in noflike jongfeint mei in foarkar foar dikke swarte hoannen.Ik ben een gevoelige jongeman met veel empathie.
Fries. Vertaling ben een gezellige jongeman met een voorliefde voor dikke zwarte pikken.bin in noflike jongfeint mei in foarkar foar dikke swarte hoannen.
In mijn ervaring eerder een blok om heel mijn lichaam die in een oceaan wordt gedumpt.Empathie is belangrijk tot op een zekere hoogte. Maar in sommige situaties is het meer een blok aan de been dan een positief eigenschap.

bin in noflike jongfeint mei in foarkar foar dikke swarte hoannen.
Fries. Vertaling ben een gezellige jongeman met een voorliefde voor dikke zwarte pikken.
wrong.Fries. Vertaling ben een gezellige jongeman met een voorliefde voor dikke zwarte pikken.
Geen zorgen broeder. Je bent nu weer met je hoofd boven water. Dat is wat telt.In mijn ervaring eerder een blok om heel mijn lichaam die in een oceaan wordt gedumpt.![]()
Wat is de betekenis dan?wrong.
hoanne is een haan.Wat is de betekenis dan?
Precies.Geen zorgen broeder. Je bent nu weer met je hoofd boven water. Dat is wat telt.
Mentaal ben ik eigenlijk op mijn beste sinds jaren. Ik zou er meer over zeggen, maar @Arborist begon over negerlullen te praten dus nu is deze draad niet meer zo serieus.Maar figuurlijk toch? In zekere zin betekent het een lul neem ik aan?hoanne is een haan.
Ik dacht eigenlijk aan een haan. Dus @emeraldglass doet eigenlijk dus negerlullen hypno bij ons.hoanne is een haan.
In sha allah blijft het zo broeder. Het leven is altijd ups and downs maar zolang de baseline stabiel is zit je goed.Precies.Mentaal ben ik eigenlijk op mijn beste sinds jaren. Ik zou er meer over zeggen, maar @Arborist begon over negerlullen te praten dus nu is deze draad niet meer zo serieus.
nee.Maar figuurlijk toch? In zekere zin betekent het een lul neem ik aan?
Het gaf me great tits als vertaling. JFL, zelfs google translate is rigged.nee.
vertaal koolmezen maar naar het engels.
Blame Google translate voor dat.Ik dacht eigenlijk aan een haan. Dus @emeraldglass doet eigenlijk dus negerlullen hypno bij ons.
In Sha Allah.In sha allah blijft het zo broeder. Het leven is altijd ups and downs maar zolang de baseline stabiel is zit je goed.
Volgens mij heb je niet gereageerd op mijn laatste PM, voor het geval je denkt dat jij de laatste was die heeft gereageerd. Denk ik. Ik heb 103 PMs openstaan op dit moment. Kan het verkeerd hebben.Die ken ik al. Tits.nee.
vertaal koolmezen maar naar het engels.
Tuurlijk. Laten we voortaan Google Translate de schuld geven voor alles.Blame Google translate voor dat.
Google translate vertalings kwaliteit:Tuurlijk. Laten we voortaan Google Translate de schuld geven voor alles.