Levenscyclus van een vrouw.

emeraldglass

emeraldglass

6'1" Gymmaxed Moroccan
Staff

@TRUE_CEL @Alexanderr @MoggerGaston @Gargantuan @dutchboi @Nebula @DJ66

Frustrated Skip Bayless GIF

• JFL
  • So Sad
Reactions: Gargantuan, Xangsane, Gengar’s Ghost and 2 others
Zo zielig. :(

• +1
Reactions: emeraldglass
ik krijg tering van haar stem.

• +1
  • JFL
Reactions: Gargantuan, Gengar’s Ghost and emeraldglass
Zo zielig. :(
Ik vindt het eerlijk gezegd niet echt zielig ze was een golddigger. Ze heeft lopen zoeken naar mannen met een dure auto en ze heeft er een gevonden. Jammer dat ze nu pas zal leren van haar fouten.

Ik vindt het eerlijk gezegd niet echt zielig ze was een golddigger. Ze heeft lopen zoeken naar mannen met een dure auto en ze heeft er een gevonden. Jammer dat ze nu pas zal leren van haar fouten.
Ik ben een gevoelige jongeman met veel empathie.

• +1
Nigga has to be a masaka alt at this point

Ik ben een gevoelige jongeman met veel empathie.
Ik snap wel wat je bedoelt, het is sowieso zielig dat het zover moest komen. Maar sommige mensen leren pas na het branden van hun vingers. Laten we hopen dat ze haar les heeft geleerd.

• +1
Reactions: Gengar’s Ghost
Ik snap wel wat je bedoelt, het is sowieso zielig dat het zover moest komen. Maar sommige mensen leren pas na het branden van hun vingers. Laten we hopen dat ze haar les heeft geleerd.
Of ik moet gewoon minder empathie hebben. 😅

• Hmm...
Of ik moet gewoon minder empathie hebben. 😅
Empathie is belangrijk tot op een zekere hoogte. Maar in sommige situaties is het meer een blok aan de been dan een positief eigenschap.

• +1
  • JFL
bin in noflike jongfeint mei in foarkar foar dikke swarte hoannen.
Fries. Vertaling ben een gezellige jongeman met een voorliefde voor dikke zwarte pikken.

• JFL
Empathie is belangrijk tot op een zekere hoogte. Maar in sommige situaties is het meer een blok aan de been dan een positief eigenschap.
In mijn ervaring eerder een blok om heel mijn lichaam die in een oceaan wordt gedumpt. 🥹

• So Sad
  • Hmm...
In mijn ervaring eerder een blok om heel mijn lichaam die in een oceaan wordt gedumpt. 🥹
Geen zorgen broeder. Je bent nu weer met je hoofd boven water. Dat is wat telt.

• Love it
  • Woah
  • +1
Reactions: Gengar’s Ghost and emeraldglass
Geen zorgen broeder. Je bent nu weer met je hoofd boven water. Dat is wat telt.
Precies. 😊 Mentaal ben ik eigenlijk op mijn beste sinds jaren. Ik zou er meer over zeggen, maar @Arborist begon over negerlullen te praten dus nu is deze draad niet meer zo serieus.

• Love it
  • JFL
Precies. 😊 Mentaal ben ik eigenlijk op mijn beste sinds jaren. Ik zou er meer over zeggen, maar @Arborist begon over negerlullen te praten dus nu is deze draad niet meer zo serieus.
In sha allah blijft het zo broeder. Het leven is altijd ups and downs maar zolang de baseline stabiel is zit je goed.

• Love it
  • JFL
Reactions: Gengar’s Ghost and emeraldglass
  • JFL
Ik dacht eigenlijk aan een haan. Dus @emeraldglass doet eigenlijk dus negerlullen hypno bij ons.
Blame Google translate voor dat.

• JFL
In sha allah blijft het zo broeder. Het leven is altijd ups and downs maar zolang de baseline stabiel is zit je goed.
In Sha Allah. 😍 Volgens mij heb je niet gereageerd op mijn laatste PM, voor het geval je denkt dat jij de laatste was die heeft gereageerd. Denk ik. Ik heb 103 PMs openstaan op dit moment. Kan het verkeerd hebben.

• JFL