swedchud
because Rhodesians never die
tror nog han bara drar efterLycka till med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror nog han bara drar efterLycka till med det
Skulle gissa på dettror nog han bara drar efter
Hade varit något, mina kompisar jag har nu har värken lust eller kläder att göra skit oavsett årstidhade nog gjort de ensam om inte ni org rotters vill sitta i ett tält i norr frysa i -25c
idgaf i just want a white egirl to fucking to do nothing withIt feels so empty almost all the time
No one to talk to and so quiet...
Only upside is that i can bring back foids to my place
Tråkiga kompisHade varit något, mina kompisar jag har nu har värken lust eller kläder att göra skit oavsett årstid![]()

Hade varit något, mina kompisar jag har nu har värken lust eller kläder att göra skit oavsett årstid![]()
I cant see pictures on phone
i just sent a runic alphabetI cant see pictures on phone![]()
Bild på runskriftI cant see pictures on phone![]()
Nvm site just slow as fuckI cant see pictures on phone![]()
Västerbotten>>>>alla andra ställenAttans enda svensken från norr eller var inte Arvid från typ Övik de är ju lite norr iallafall
äru från skellefteå?Västerbotten>>>>alla andra ställen
relaterarHade varit något, mina kompisar jag har nu har värken lust eller kläder att göra skit oavsett årstid![]()
Umeåäru från skellefteå?

hög klassUmeå![]()
Jag kan inte relaterarelaterar

Dudå?hög klass
luleåDudå?![]()
UncIt feels so empty almost all the time
No one to talk to and so quiet...
Only upside is that i can bring back foids to my place
How old are you
You more unc than me pony
sånt är livetTråkiga kompis![]()
Vad blev du bannad för@Pony i forgive you for banning me when i was a greyfag

först fick jag en 90% varning för jag gjorde ett alt för att kolla org på skoldatorn för jag glömde inlogg till de här sen så necroposta jag på en thread om rhodesia och sen så vart de ban sen så fixade de sig på typ 2 timmarVad blev du bannad för![]()
Damn...först fick jag en 90% varning för jag gjorde ett alt för att kolla org på skoldatorn för jag glömde inlogg till de här sen så necroposta jag på en thread om rhodesia och sen så vart de ban sen så fixade de sig på typ 2 timmar
Wow värt det !!jo men fick en trophy point![]()
18How old are you
So we both uncs then pony
Guess so my boyoSo we both uncs then pony
Yooo dont be a repfarmer now boican we continue to rot here i need 1000 rep
its the autism forcing me to want to achieve itYooo dont be a repfarmer now boi
Bara att packa väskan och hitta ett ställe att hika på@Leo de är gratis resor med buss här i norrbotten så kan åka till piteå som längst hade kostat 166kr att ta mig till umeå![]()

kanske de org meetupBara att packa väskan och hitta ett ställe att hika på![]()
du är inbjudenFyfan va mysigt![]()
The unc är bjudendu är inbjuden![]()

Aja det blir skit bra detdin rullstoll blir fast i snön![]()
Unc måste skaffa 650-800kr till tåg biljett samt börja packa sina kläderThe unc är bjuden![]()
får se till att fixa dubbdäckAja det blir skit bra det
Tur att unc har lite pengar dåUnc måste skaffa 650-800kr till tåg biljett samt börja packa sina kläder![]()
För äkta...fyfan grabbar har inte sovit nå ska upp å jobba men de är bara utbildning så inte nå super viktigt
blir 3 veckor sommarjobb sen så chill i 7 veckorFör äkta...
Jäklar va nice... själv är man arbetslösblir 3 veckor sommarjobb sen så chill i 7 veckor