EK0
Sensitive young man
- Joined
- Jun 13, 2026
- Posts
- 76
- Reputation
- 175
beyler benim burnun kemeri kırık kıkırdak kırık bi tanede geniz eti var burun görünüş dışı hiç bir işe yaramıyor ne nefese ne bişeye bekleyin falan diyolarda ben direk yapacam yakında 18de çok bozmaz inşallah sıkıldım amk ağızdan nefes almaktan yüzümde normalde küçük burna göre burunda kırık yüzünden kemerli yüzümdeki oranları bozuyor neyse bilginiz var mı durum hakkında? Tercihim istanbuldur ama marmara içi herhangi biryer olur