iwannasleeponurlap
Learn to give up
middelburgik heb oprecht nog nooit van zon stad gehoord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
middelburgik heb oprecht nog nooit van zon stad gehoord
Albert Heijn? Nee man!i kga gokken waar je bent
appingedam
ik vind het eng hoe jij perfecte grammatica zit te gebruiken ik ken ze waarschijnlijkOp mijn middelbare school had ik leerlingen uit jouw stad in mijn klas. Ze kwamen met de scooter.
Thanks!High iq signs
Thank you bhaijaan!Mirin t and low inhib

middelburg lil bro ik kom voor jeik vind het eng hoe jij perfecte grammatica zit te gebruiken ik ken ze waarschijnlijk
wow ik moet echt steden gaan lerenmiddelburg
schiet opmiddelburg lil bro ik kom voor je
Ik geloof niet dat je ze kent. Ze zijn al boven de 30. Ik ben ook wel eens af en toe geweest daar.ik vind het eng hoe jij perfecte grammatica zit te gebruiken ik ken ze waarschijnlijk
Bedankt, bhaijaan! Jullie geven mij moed.Natuurlijke mogger met een zeer lage inhibitie![]()

Check pm's i pumpedWas het maar zo’n feest. Hij is blank en ik ben bruin.Jij mog hem hard trouwens
ik dacht dat je leerlingen bedoelde dan ken ik ze wss nietIk geloof niet dat je ze kent. Ze zijn al boven de 30. Ik ben ook wel eens af en toe geweest daar.
ro kkr enkhuizenwow ik moet echt steden gaan leren
delfzijlschiet op
Kom naar Rotterdam, je krijgt een halvegare kapsalon van me.middelburg lil bro ik kom voor je

Is half of the mods from nether?Jij mog hem hard trouwens
This nigga is low t for doing that but if do this it would be giga high T for sureCheck pm's i pumped

kom naar beide en dan testen wij hetb
ro kkr enkhuizen
delfzijl
bro zeg gwn of ik het goede heb of niet kkr zooikom naar beide en dan testen wij het
Hij is niet blank. Die is Turks of midden oosters, kijk maar goed. Hij heeft ook een zwarte baardWas het maar zo’n feest. Hij is blank en ik ben bruin.
tuurlijk niet je zult het nooit radenbro zeg gwn of ik het goede heb of niet kkr zooi
winschotentuurlijk niet je zult het nooit raden
nopewinschoten
Ben ik breed, bhai?

Serieus? Ik dacht dat het een Nederlander was hahah. Ik keek niet eens naar zijn gezicht.Hij is niet blank. Die is Turks of midden oosters, kijk maar goed. Hij heeft ook een zwarte baard
Niet zo negatief over jezelf he bhai!
Ik leer nieuwe steden dankzij jou.winschoten
beste frame in rotterdamBen ik breed, bhai?![]()
Groningen? Maastricht?nope
Ik leer nieuwe steden dankzij jou.
bro hzo gok jij je weet het alGroningen? Maastricht?
bro weet het alGroningen? Maastricht?
Vandaar dat ik je verzoek niet Rotterdam te bezoeken, anders gaat mij huidige status verloren.beste frame in rotterdam
zijn deze steden wel echt broik vraag dit allemaal aan chatgpt
ik ben daar soms misschien vind ik je wel in scheveningenVandaar dat ik je verzoek niet Rotterdam te bezoeken, anders gaat mij huidige status verloren.
bro hzo gok jij je weet het al
Jongens, laat me gewoon meedoen. Ik heb niks beters te doen.bro weet het al

den helderzijn deze steden wel echt bro
It’s me! Thoughts?wtf is this
nopeden helder
Een oprechte vraag: ben jij een allochtoon?ik ben daar soms misschien vind ik je wel in scheveningen
shit ik wist niet dat dit niet in rotterdam ligt negeer dit pls
love itIt’s me! Thoughts?
bro je bent 30Jongens, laat me gewoon meedoen. Ik heb niks beters te doen.![]()
vlissingennope
beide ouders ik zelf ben in nederland opgegroeid en er werd nederlands met mij gesproken thuisEen oprechte vraag: ben jij een allochtoon?
Thanks bhai! I am low inhib and high T.love it
bro je bent 30
vlissingen
holy uncbro je bent 30
nopevlissingen