emeraldglass
6'1" Gymmaxed Moroccan ~Sub-Admin~
Staff
To the Moon!
Ah ik snap je, dat is wel apart dat ze je meteen in die richting proberen te sturen. Goed dat je zelf het verschil aangeeft tussen OCD en autisme, veel mensen gooien dat inderdaad op een hoop. Uiteindelijk weet jij zelf het beste hoe je in elkaar zit. Ik heb gemerkt dat ze steeds vaker en vaker mensen dingen aansmeren die ze niet hebben zoals autisme.Niks bijzonders bhaijaan, ik ging naar de dokter toe in begin van deze maand voor mijn slaapproblemen. Ik heb pillen gekregen ervoor (het zijn eigenlijk benzo's) en die dokter zei meteen dat hij een afspraak zou maken met een slaaptherapeut. Dus toen ik daar twee weken geleden kwam, dacht ik dat het daarvoor was. Eindstand diegene zegt dat ze een GGZ-werker zijn. Ik dacht wtf. Dus diegene stelt mij allerlei vragen waarop ik antwoord geef. Vandaag vroeg diegene of ik ooit getest was en ik zei nee, ik vroeg voor wat eigenlijk? Zei diegene voor autisme. Ik zei haha nee ik heb het sowieso niet. Ik denk dat u mijn OCD verward met autisme, omdat het een beetje op elkaar lijkt (want mensen met OCD en autisme zijn allebei eigenwijs). Ik geloof niet dat ik autisme heb. Maar goed, de werker vroeg of ik er voor openstond en ik zei geen probleem.![]()