My friend took a photo of me watching .org

Lokki

Lokki

Recognising patterns
Joined
Feb 24, 2024
Posts
504
Reputation
526
I look like a fucking fag loser watching .org

1711470066387

Is it over
 
  • JFL
  • +1
  • Love it
Reactions: Costcosuperstore, reddotguy, Klasik01 and 10 others
@northern mogger @LooksThinker
 
idiootti kattelee keskel koulua
 
  • +1
Reactions: LooksThinker
made for BBC
 
  • JFL
Reactions: thvg, 5.5psl, Costcosuperstore and 6 others
delete jöör akkount nau, vii dount want to sii juu hier enimoor, ekspousing aur wepsait
 
  • JFL
Reactions: Lokki
oon vitun addiktoitunut ja mädäntynyt
nyt vittu lopetat tääl mätääntymisen, kasvatat vittu pallit, nussit niitä priima lukio mimmejä ja teet isäs ylpeeks tai tuun räjäyttään sen paskamajan missä asut
 
  • +1
Reactions: Lokki and LooksThinker
over when irls know u have an account on this
That happened to me and now the whole school knows that i'm "looksmaxer" :feelswah::feelswah:
 
  • JFL
  • So Sad
Reactions: 5.5psl, reddotguy, j05 and 1 other person
1711470477413

Mirin brawl stars
 
  • JFL
Reactions: Zonar and northern mogger
White chad with pale angelic colouring
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Costcosuperstore, reddotguy, LooksThinker and 3 others
mut vittu oikeesti ku käytät tätä sivustoa nii vittu looksmäxxäät, naurettavaa ku sunlaisella idiootilla kaikki maailman tiedot ja niksit täällä ja vaan mätänet, häpeä saatanan paskakasa, priima mimmit kaikkialla ympärillä ja vietät täällä aikas, tekis mieli hakata sunlaiset idiootit
 
  • +1
Reactions: LooksThinker
Hahaha over for your ass abused dog
 
  • +1
Reactions: LooksThinker
@Lokki @LooksThinker homot nään et ootte jossai keskustelu paskassa mitä imette siellä toistenne munaa häh
 
  • JFL
Reactions: LooksThinker
mut vittu oikeesti ku käytät tätä sivustoa nii vittu looksmäxxäät, naurettavaa ku sunlaisella idiootilla kaikki maailman tiedot ja niksit täällä ja vaan mätänet, häpeä saatanan paskakasa, priima mimmit kaikkialla ympärillä ja vietät täällä aikas, tekis mieli hakata sunlaiset idiootit
Priima mimmejä on kaikkialla ympärillä mutta sen jälkeen kun pituus alkoi olla tärkeä asia niin ei oo enää niitä mä kiinnostanut
 
  • +1
  • JFL
Reactions: LooksThinker and northern mogger
  • JFL
Reactions: LooksThinker and northern mogger
Priima mimmejä on kaikkialla ympärillä mutta sen jälkeen kun pituus alkoi olla tärkeä asia niin ei oo enää niitä mä kiinnostanut
no turpa kiinni ja ostat kaikki paskat mitkä tekee pidemmäks
 
  • JFL
  • +1
Reactions: LooksThinker and Lokki
White mode fag
 
  • JFL
Reactions: northern mogger
  • JFL
Reactions: LooksThinker and Lokki
  • +1
  • JFL
Reactions: LooksThinker and northern mogger
You look like a fag loser because you don't use the site on dark mode
 
  • +1
Reactions: Lokki and LooksThinker
You look breedable
 
  • JFL
Reactions: northern mogger and Lokki
Light mode chad
 
  • JFL
Reactions: northern mogger
@Lokki niku nyt jumalauta keskityt, mulleki hymyilee tytöt hississä joka sanoo aika paljon, nyt vittu otat ohjat käsiin
 
@Lokki niku nyt jumalauta keskityt, mulleki hymyilee tytöt hississä joka sanoo aika paljon, nyt vittu otat ohjat käsiin
Yritänhän mä nille hymyillä mutta kun ei ne tee muuta kun kato sit heti poispäin

Vai oisko mitään et meen vaan yhen lihapullan luo joka tykkää musta ja olisin sen kanssa
 
  • JFL
Reactions: northern mogger
Yritänhän mä nille hymyillä mutta kun ei ne tee muuta kun kato sit heti poispäin

Vai oisko mitään et meen vaan yhen lihapullan luo joka tykkää musta ja olisin sen kanssa
idiootti alat käymää salilla, sun kaltasia ei ees kehtaa lähettää sotaan
 
idiootti alat käymää salilla, sun kaltasia ei ees kehtaa lähettää sotaan
Oon 70kg käyny salilla 4 vuotta

Sain kerran naisen sen takia ku liikassa oli salia ja pääsin kerrankin näyttään taitojani

Se puhu mulle 3 päivää ja sen jälkeen sit kattoo mua inho naamalla
 
  • JFL
Reactions: LooksThinker and northern mogger
Oon 70kg käyny salilla 4 vuotta

Sain kerran naisen sen takia ku liikassa oli salia ja pääsin kerrankin näyttään taitojani

Se puhu mulle 3 päivää ja sen jälkeen sit kattoo mua inho naamalla
sä oot menny tapaus, mäki tuun saamaan enemmä pillua, luovuta
@LooksThinker
 
  • So Sad
Reactions: Lokki and LooksThinker
Oon 70kg käyny salilla 4 vuotta

Sain kerran naisen sen takia ku liikassa oli salia ja pääsin kerrankin näyttään taitojani

Se puhu mulle 3 päivää ja sen jälkeen sit kattoo mua inho naamalla
pääset tekee ylikselle rottalankoja
 
  • JFL
Reactions: Lokki
sä oot menny tapaus, mäki tuun saamaan enemmä pillua, luovuta
@LooksThinker
Ala asteella olin vitun pillumagneetti

Pienenä pussasin pari kertaa jotain tyttöjä

Kävin melkein joka päivä vitosella tän yhen tytön luona ja me pussailtiin yleensä

Sit leirikoulussa olin kaikkien tyttöjen kaa ja ne sano et mun pitäis pussaa ketä tahansa niistä ja ne ei kerro kenellekkään ja sit yks tyttö halus imee mun munaa mun huoneessa siellä

Mut sit tuli ylä aste ja kaikki muuttu enkä yhtäkkiä saanut enää ketään

Ainoo kenet oon saanut vaan käytti mua eikä ees puhunu mulle irl yhtään kertaa, puhu vaan snäpis 7kk ja silti laitto vitusti nudeja ja kaikkea

Käytti mua legit seksiä varten joka oli vitun tyhmää ja sit ku kyllästyin siihen niin vaan sanoin haista vittu ja estin sen

Ei oo sen jälkeen paljoo naisia tullu
 
  • +1
Reactions: northern mogger
Ala asteella olin vitun pillumagneetti

Pienenä pussasin pari kertaa jotain tyttöjä

Kävin melkein joka päivä vitosella tän yhen tytön luona ja me pussailtiin yleensä

Sit leirikoulussa olin kaikkien tyttöjen kaa ja ne sano et mun pitäis pussaa ketä tahansa niistä ja ne ei kerro kenellekkään ja sit yks tyttö halus imee mun munaa mun huoneessa siellä

Mut sit tuli ylä aste ja kaikki muuttu enkä yhtäkkiä saanut enää ketään

Ainoo kenet oon saanut vaan käytti mua eikä ees puhunu mulle irl yhtään kertaa, puhu vaan snäpis 7kk ja silti laitto vitusti nudeja ja kaikkea

Käytti mua legit seksiä varten joka oli vitun tyhmää ja sit ku kyllästyin siihen niin vaan sanoin haista vittu ja estin sen

Ei oo sen jälkeen paljoo naisia tullu
seks häver rämblings DNR
 
  • +1
Reactions: Lokki
Mogs ur generic tanned nordic colouring. Literally every other guy has ur coloring. OP is natural ascended chad
tanned nords mog this school shooter ass coloring to absolute suicide. and this is the generic nord coloring what are u talking abt. most nords can’t tan
C62D0DA6 5586 407D A676 BC199A67E4FA

see how i don’t look like a barely alive school shooter here?
 
  • Woah
Reactions: Jason Voorhees

Similar threads

shizuku11111
Replies
1
Views
34
apocalypse
apocalypse
ElTruecel
Replies
21
Views
385
fuse
fuse
TARAN
Replies
9
Views
66
TARAN
TARAN
Clavicular
Replies
61
Views
962
mirrormogger
mirrormogger
asdvek
Replies
8
Views
91
asdvek
asdvek

Users who are viewing this thread

Back
Top