nieuwe plek nodig

PsychoH

PsychoH

Elegant bully
belg- en dutchcels
heeft iemand een plek waar ik kan crashen?
Aantal dagen enkel en ik zal een job aannemen om je alles simultaan terug te betalen. zwart wel.
@Gengar wat was het dat je zei over die ene vriend van je? denk je dat ik even bij hem kan?

• JFL
  • So Sad
Reactions: Gengar, AverageMoroccan, BimaxLaser and 1 other person
belg- en dutchcels
Aantal dagen enkel en ik zal een job aannemen om je alles simultaan terug te betalen. zwart wel.
@Gengar wat was het dat je zei over die ene vriend van je? denk je dat ik even bij hem kan?
Betrunkenes deutsch @AustrianMogger

• +1
Reactions: PsychoH
Kut voor je brah

• +1
zit momenteel nog bij m'n ma, sorry bro, misschien iemand anders

• +1
update? zit anders maar op straat.

• WTF
Reactions: Gengar
update? zit anders maar op straat.
moest je maar gaan werken inplaats van te haten op random kids op een random incel site:lul: In welke gemeente/stad woon je in België?

• JFL
Reactions: BimaxLaser
moest je maar gaan werken inplaats van te haten op random kids op een random incel site:lul: In welke gemeente/stad woon je in België?
neem het je niet kwalijk dat je dit niet weet, maar mijn ouders verbiedden het me en mn rekeningen kan ik niet aan en de andere heeft niks want ik krijg geen geld.

eerlijk gezegd, het is echt fucking over. Ik ga als een hond uitgehongerd op straat sterven. Waarschijnlijk verdiend.

• WTF
Reactions: Gengar
neem het je niet kwalijk dat je dit niet weet, maar mijn ouders verbiedden het me en mn rekeningen kan ik niet aan en de andere heeft niks want ik krijg geen geld.
Wat verbieden je ouders je?? Dat je gaat werke of dat je op deze site zit?

eerlijk gezegd, het is echt fucking over. Ik ga als een hond uitgehongerd op straat sterven. Waarschijnlijk verdiend.
jammer voor je man

Hzo niet je bent volwassen en wrm ga je niet gwn wonen met jouw ouders?
ik ben 17, mn ouders zijn mishandelend en dat is altijd zo geweest ik kan het nu gewoon niet meer verdragen.

ik woon in antwerpen.

ik ben 17, mn ouders zijn mishandelend en dat is altijd zo geweest ik kan het nu gewoon niet meer verdragen.
Ik begrijp je niet, werd je mishandeld door je ouders of werden jouw ouders mishandeld

belg- en dutchcels
Ouu dutch :feelsgood: how do i say “get on your knees and blow me you nigger slave!”

ohh shi mb mb maar alsk jouw was zou ik gwn politie/clb contactere

• +1
Reactions: AverageMoroccan
jfl, ik heb nergens bewijs van dus gaat niets van komen. CLB jflll.
nou sry voor het verspille van je tijd en kwens je nog veel succes met het vinde van een woonplek

• +1
belg- en dutchcels
zou je kunnen helpen maar mijn ouders gaan me vermoorden

• So Sad
  • +1
Reactions: Gengar and PsychoH
  • +1
Reactions: rwuiix
Verdomme. Heb hem helemaal niet gesproken sinds 4 november en gisteren sprak ik hem voor het eerst, maar dacht er helemaal niet aan. :feelswhy:
Als je nog een plekje zoekt, dan vraag ik het hem zaterdag, dan zie ik hem namelijk in het echt. :ogre:

• +1
Verdomme. Heb hem helemaal niet gesproken sinds 4 november en gisteren sprak ik hem voor het eerst, maar dacht er helemaal niet aan. :feelswhy:
Als je nog een plekje zoekt, dan vraag ik het hem zaterdag, dan zie ik hem namelijk in het echt. :ogre:
Mn instagram is ook gehackt dus k heb je met mn nieuwe gevolgd. en ik hou van je man. :heart:
hoeft niet direct te zijn hoor, maar gewoon als hij überhaupt de plaats heeft en waar ie woont.

belg- en dutchcels
sterkte broer

• +1