Notez moi

Thd_2403

Thd_2403

Iron
Jai 18ans
Je pèse 75 kg pour 1m80
DITES-MOI QUOI AMÉLIORER
(Désolé pour la photo je n'ai que elle)

Attachments

• Snapchat-2115730928.jpg
    Snapchat-2115730928.jpg
    766.1 KB · Views: 0
  • +1
Reactions: Blackpillirony
Encore désolé pour la photo🙏

Try to debloat your face

Jai 18ans
Je pèse 75 kg pour 1m80
DITES-MOI QUOI AMÉLIORER
Why tf are you writing in french bro?

Lltn. Over. Better luck next life

si tu veux la verite, tu es "hmtn", ton visage ne resemble pas les femmes, mais c'est ok parce que ta physique c'est meilleur que 99% de mund. (desolee pour la mal francais, j'ai apprendre ca de 5 mois suele)

the rest in english because its 3:24 and I can't be bothered to translate any more: don't worry about other people's ratings here, they're either hating or trolling you. You already look a lot better than most of society because your physique is great and your face is already good. Anybody who says you're ltn says that because your face is more masculine than feminine, and in society people value a "perfect mix" of masculine and feminine traits

• +1
Reactions: Thd_2403
si tu veux la verite, tu es "hmtn", ton visage ne resemble pas les femmes, mais c'est ok parce que ta physique c'est meilleur que 99% de mund. (desolee pour la mal francais, j'ai apprendre ca de 5 mois suele)

the rest in english because its 3:24 and I can't be bothered to translate any more: don't worry about other people's ratings here, they're either hating or trolling you. You already look a lot better than most of society because your physique is great and your face is already good. Anybody who says you're ltn says that because your face is more masculine than feminine, and in society people value a "perfect mix" of masculine and feminine traits
Thank you so much for your reply, and don't worry, I don't care about other people's opinions.

• +1
Reactions: ja37viggenlover
Jai 18ans
Je pèse 75 kg pour 1m80
DITES-MOI QUOI AMÉLIORER
Mauvaise photo pour un rating frérot

Je suis fromage baguette