Pelorion
Iron
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
So hes always been gay
dygnishSleep
Mina undereyes är dödadygnish
haru inte sovitMina undereyes är döda
Japp, jag vill ha svarta undereyes, goths och emos gillar såntharu inte sovit
va bra att du inte använder smink då så det blir naturellt!Japp, jag vill ha svarta undereyes, goths och emos gillar sånt
Jag skakar på mina dreads just nuva bra att du inte använder smink då så det blir naturellt!
where you find this ,i remember watching this
Nah my tiktok is iblameaxelView attachment 3179143was this you
haru dreads på riktigt eller yappar duJag skakar på mina dreads just nu
Naahharu dreads på riktigt eller yappar du
Naah
Ska jag skaffa eller? Jag vill ha långt hår men kan också göra curls
de här ser ganska bra ut ska inte ljuga
Kan du sluta ellerI will do it
Min mamma bryr sig inte direkt om hur jag gör mitt hår också, har hört stories om hur andras mammor har klippt bort håret och sånt
Jag måste bara veta hur jag får dem
och sånt?har hört stories om hur andras mammor har klippt bort håret och sånt![]()
Alla har fades eller curlsKan du sluta eller View attachment 3179172 View attachment 3179168 View attachment 3179174
hahaha du kommer stå ut på släktträffarna iaf om du skaffar, alla kommer sitta där med buzz
och sånt?dhaqan ce-??
du kommer stå ut mkt med dreads dock, ser typ inga andra svarta med dreads i Sverige heller för den delen.Alla har fades eller curls
jag harHar aldrig haft dhaqan celis btw
Omg jag behöver dreads nu, men jag klippte bort allt hår under sommaren, jag vet inte varfördu kommer stå ut mkt med dreads dock, ser typ inga andra svarta med dreads i Sverige heller för den delen.
jag har
ogre ryck, de händerOmg jag behöver dreads nu, men jag klippte bort allt hår under sommaren, jag vet inte varför
SvalbardVart fick du dhaqan celis
Låt oss åka tillsammansogre ryck, de händer
Svalbard
Nigga I've seen you beforeNah my tiktok is iblameaxel