swedchud
because Rhodesians never die
@RedDragonSlayer67 @DildoFaggins är vi dom enda svenskarna kvar nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I don’t speak Nazi collaborator@RedDragonSlayer67 @DildoFaggins är vi dom enda svenskarna kvar nu?

not a bad thing thoi think we only have 3 swedes left hereI don’t speak Nazi collaboratornot a bad thing tho
atleast active ones that are knownsomething like thatYeah Ibrahimovic dude

känner en del av dom hur många känner du här?Nejdå finns en del kvar, men många som kommit och gått genom åren![]()

sorry brorNigger genuint glömde mig. Aja denna grabb är också svensk vet jag @Mazilias.

Manen hur glömde du bort mig@RedDragonSlayer67 @DildoFaggins är vi dom enda svenskarna kvar nu?

Jag är ju svensk i hjärtatManen hur glömde du bort mig![]()
aja de kan jag gå med påJag är ju svensk i hjärtat
du är väl inte danskJeg er her også![]()
@jstralin @MouthBreathingFreak
Only US swedes lefte sadly smh my jead@RedDragonSlayer67 @DildoFaggins är vi dom enda svenskarna kvar nu?
@RedDragonSlayer67These niggas can cast spells on our shit and we wouldnt know
neji think we only have 3 swedes left hereatleast active ones that are known
woah
@NordicLeonhard 2023 twinkänner en del av dom hur många känner du här?
Är inte vi mest per kapita på .is?Brukade va svin många 2022-2023 vi måste ha varit mest per kapita
Brukade va svin många 2022-2023 vi måste ha varit mest per kapita
eller hade du skyddat mig för jag är svenskHaha kanske ser lite mellan fingrarna för mina landsmän@DildoFaggins hade du bannat migeller hade du skyddat mig för jag är svensk

Vi är de enda kvarvarande svenskarna@RedDragonSlayer67 @DildoFaggins är vi dom enda svenskarna kvar nu?