Bvnny.
Now working to the italians 🇮🇹
I got a 7,13, being on college + south america + part-white (I added 0,25 points rather than 0,5) got me to 10th percentile lol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
It's quite autistic indeed, but aren't we all kinda autistic?Imagine taking such autistic compound scale seriousky
Yeah its retarded because he says 6'2 height is a 7/10 in that category where in real life 6'2 is like 9/10 in terms of height. Most women prefer 6'2-6'3 as ideal height, not 6'7 lmaoImagine taking such autistic compound scale seriousky
Also money, IQ, and dick size play no role in SMV. Dick size only matters for retaining girls, they don't know how big you are before you bang them. And money has no impact unless you are a well known millionaire or live in a mansion. IQ doesn't matter as long as you can hold a conversation and aren't a dumbassImagine taking such autistic compound scale seriousky
Only applies to the West, where the distribution of girls by attractiveness is normal.How easily can you get a htb+ to sleep with you? That’s your smv/attractiveness score
UVA, passei numa estadual mas era em Campo Grande aí meus pais não quiseram que eu fizesse hue.qual sua facul? unicamp hj deu bom
nao vou nem perguntar se eh ciencia da computacao pq ja sei a resposta. se n for eh economia/admUVA, passei numa estadual mas era em Campo Grande aí meus pais não quiseram que eu fizesse hue.
Vou me formar em uniesquina mas fodase, pra minha área importa mais portifólio do que formação de fato, diploma é lucro.
é que as mina do rio é mto gostosa man se fode essas morena ccom marquinha de bikini me quebra mais que essas magrela scandicuckOnly applies to the West, where the distribution of girls by attractiveness is normal.
In Rio de Janeiro, where most girls are off-white mutts on the LTB-MTB range, that doesn't mean much, since HTBs have infinite SMV here... even MTB truewhite girl has infinite SMV in Brazil.
É engenharia da computação hue, mesma coisa que ciência da computação.nao vou nem perguntar se eh ciencia da computacao pq ja sei a resposta. se n for eh economia/adm
terminando ensino medio agora... se der tudo certo entro na usp. se deus quiser na real kkkk 2a fase n vai dar bom nao
he a ginger cuntYeah its retarded because he says 6'2 height is a 7/10 in that category where in real life 6'2 is like 9/10 in terms of height. Most women prefer 6'2-6'3 as ideal height, not 6'7 lmao
Kkkkk Todo post esse nerd com essa obsessão por qi, para de cope mano, nem uma stacy que você quer comer realmente se importa com isso e provavelmente os chads que estão fudendo elas tem um qi maior que o seu, continua aí sendo um beta babador de ovo com síndrome de vira-lata.
isso eh ironia seu retardadoKkkkk Todo post esse nerd com essa obsessão por qi, para de cope mano, nem uma stacy que você quer comer realmente se importa com isso e provavelmente os chads que estão fudendo elas tem um qi maior que o seu, continua aí sendo um beta babador de ovo com síndrome de vira-lata.
Hes a fucking loser faggotWhy does anyone take this nigga seriously? Imagine letting some autistic 20 year old dictate your dating life.
.....isso eh ironia seu retardado
vc eh mto burro mlk jesus, volta pra sua quebrada seu fudido
.....
Tá muito putinho pra quem tem a capacidade de ser ironico, você é apenas um incel que por ter sido chamado de nerd e feio a vida inteira acabou acreditando que realmente é inteligente (ser feio não deve ser difícil pra você acreditar que realmente é kkkkk), você apenas é um chokito vesgo com uma cintura extremamente larga que não possui nenhuma habilidade ou experiência social... Tenta dar cope levando para condições financeiras e chora muito sabendo que eu te moggo em todos os aspectos, PRINCIPALMENTE no seu QI, jovem autista com complexo de inferioridade.
This feels like @fucclife going for @StrangerDanger but translated to brazilian portuguese tbhisso eh ironia seu retardado
vc eh mto burro mlk jesus, volta pra sua quebrada seu fudido
é sempre a porra das virgens autistas feias com 0 experiência de vida vivendo no porão de suas mães sem nenhuma porra de habilidade social e não entendem a ironia, ainda que continuem a trazer isso à tona durante todo o tempo qual é o problema delas elas são vira-latas narcisistas que precisam ser estranguladas.....
Tá muito putinho pra quem tem a capacidade de ser ironico, você é apenas um incel que por ter sido chamado de nerd e feio a vida inteira acabou acreditando que realmente é inteligente (ser feio não deve ser difícil pra você acreditar que realmente é kkkkk), você apenas é um chokito vesgo com uma cintura extremamente larga que não possui nenhuma habilidade ou experiência social... Tenta dar cope levando para condições financeiras e chora muito sabendo que eu te moggo em todos os aspectos, PRINCIPALMENTE no seu QI, jovem autista com complexo de inferioridade.
I got a 7,13, being on college + south america + part-white (I added 0,25 points rather than 0,5) got me to 10th percentile lol
Considering he’s around 5’8.5 and ginger it’s probably microgosh wheat waffles should have revealed his penis size
He should have just said he's average, not revealing his penis size makes him be perceived as under-average (and that mf says his IQ is over +130 lol, nigga didn't realize that not saying his dick size makes ppl suspect even more he might have a small d).gosh wheat waffles should have revealed his penis size
Isso parece @fucclife indo para @StrangerDanger mas traduzido para português brasileiro
Nah bro, he just.... He just has high iq bro, it's not because he never talked to a woman or cause he has ridiculous bones, he's just superior to everyone, people aren't worth of him lost his iq score to socialize or get sex with them....é sempre a porra das virgens autistas feias com 0 experiência de vida vivendo no porão de suas mães sem nenhuma porra de habilidade social e não entendem a ironia, ainda que continuem a trazer isso à tona durante todo o tempo qual é o problema delas elas são vira-latas narcisistas que precisam ser estranguladas
dnrd low iq greycel kys.....
I mog Wheat Waffles, so I don’t really care about his rating
Nah bro, I'm not going to call an autistic nerd like you in the pm for you try to cope and tell me something about me being poor, black or low iq... You've been all this time trying to come up with something smart to talk about after having your emotional shaken but you just realize you cant do it... You trying to use slang and abbreviations in english to answer me doesn't make you look cool or smarter cause anyone can search what means in Google it's not known only to you and Americans, ok, virgin pale face big-nosed geek with mutt syndrome? stop cope and accept youre a fucking loser anyways.brw @BRAZZZILIANMOGGER you are on ignired so if you truly wanna argue (seriously) then come on PMs
if not then fuck off because im not replying to a weirdo on the net writing essays