NormieKilla
Bluepiller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JFL you cherry-picked the worst angle possible and even then she's still gorgeous as f
Nothing special. Average cumhole i see in the gym looks like her.JFL you cherry-picked the worst angle possible and even then she's still gorgeous as f
Come on bro, she's cute as hellNothing special. Average cumhole i see in the gym looks like her.
Not really anything striking. Just average polish girl face.Come on bro, she's cute as hell
Elle peut même me chier sur la gueuleTrop grosse @Mathafack et quel dialecte du francais elle parle>
Elle peut même me chier sur la gueule
tu veux dire quoi par dialecteTrop grosse @Mathafack et quel dialecte du francais elle parle>
Post itMy snaptrap mogs
ill pm bruvPost it
Son francais est diiferent, tu peux dire quelle ville/region a laquelle elle habite par son accent/style de parler? Je connais parisien mais je ne comprends guere ce qu'elle dit.tu veux dire quoi par dialecte![]()
Her accent is normal tbh she’s from the south maybe@Mathafack peut etre elle parle trop vite pour mon merde francais?
jfl je suis nulleHer accent is normal tbh she’s from the south maybe
mad manlooks a bit chubby