J
jasonblackworf
Gold

not sure why face is so red
if you speak swedish then speak it but if not then no problem english not so good
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
svensk broderskulle säga mtn
svensk broder
varför? vad hände med dig?lämna forumet hahahh, sluta inte upp som mig
asså inget särskilt men det är lite beroendeframkallande iaf om du inte har ett bra socialliv vilket jag inte hade under 2023. om man använder .org eller andra internet communities för social interaction får man ju ett lägre driv för att förbättra sitt irl sociallivvarför? vad hände med dig?
Jag har ett ganska bra socialt liv. Jag är inte alls beroende av den här webbsidan, jag loggar bara in kanske en gång om dagen för att se om någon har svarat. Tack för råden i alla fall.asså inget särskilt men det är lite beroendeframkallande iaf om du inte har ett bra socialliv vilket jag inte hade under 2023. om man använder .org eller andra internet communities för social interaction får man ju ett lägre driv för att förbättra sitt irl socialliv
för context hade jag typ 8k posts på mitt gamla konto vilket jag använde i typ 8 månader jfl