Rate me 15

mrpein

mrpein

Bronze
Profil picture is also me.

Attachments

• IMG_2512.jpeg
    IMG_2512.jpeg
    273.8 KB · Views: 0
  • IMG_2511.jpeg
    IMG_2511.jpeg
    286.4 KB · Views: 0
  • IMG_2517.jpeg
    IMG_2517.jpeg
    334.8 KB · Views: 0
  • 40C6561D-43EB-4EA2-BF8E-BFE7D50F3965.mp4
    3.9 MB
  • B2C24D10-6CDC-433C-BFE9-504EE96DA698.mp4
    2.2 MB
  • +1
Reactions: laxey, jewfucker, cynical and 1 other person
I see so much potential in you honestly.
Hmtn-lhtn rn

• +1
  • Love it
Reactions: MilkMan2235, bliiiitz9, LooksOrDeath and 2 others
H mtn probs

• +1
Reactions: mrpein
mtn you have so much potential

hmtn. You fr have really good potential icl cant lie

H

Hard to say you can’t just make your skull wider than it is (your skull is long/tall)
Yeah I’ve heard that not much i can do right? Jaw implants im thinking and bimax

Yeah I’ve heard that not much i can do right? Jaw implants im thinking and bimax
well you could take it up with a orthodontist to get expanders but yeah if your not happy with it at a older age you could look into those options

well you could take it up with a orthodontist to get expanders but yeah if your not happy with it at a older age you could look into those options
I have an expander now but its not a marpe or mse. Its a slow expander it will only move like 2-4 milliliters

grow out hair to shoulders

take 19nors

and wear black clothes

• Hmm...
grow out hair to shoulders

take 19nors

and wear black clothes
Maybe growing the hair that long is not my thing but taking steroids definitely is

• Love it
Reactions: sick kunt31
lhtn

show side profile?

• So Sad
Yeah just turned 15 tho. My doctor says 182-184
then whats there to worry about
eat a lot of protein, excercise, drink milk
you could be 185

then whats there to worry about
eat a lot of protein, excercise, drink milk
you could be 185
Hopefully but all my friends are 190+ i live in Sweden hahah

• Hmm...
Reactions: LooksOrDeath
@mrpein yeah lhtn

Nej mannen de är as jobbigt men jag är ändå längre and flera av dem
Aa nice. Ba lock in på sömn och kost så blir du längre. Min potential enligt föräldrarna va 175, jag är 182 prick, men det var för att jag tog anastrazol. Om du vid slutet av puberteten inte är längden du trodde, så kan du testa anastrazol (arimidex) bro

• +1
Aa nice. Ba lock in på sömn och kost så blir du längre. Min potential enligt föräldrarna va 175, jag är 182 prick, men det var för att jag tog anastrazol. Om du vid slutet av puberteten inte är längden du trodde, så kan du testa anastrazol (arimidex) bro
Jag har tänkt på de ska få sommar jobb och hoppa på hgh vosotoride Arimidex och kanske test är inte helt säker

• +1
Reactions: Crimson (new)
Jag har tänkt på de ska få sommar jobb och hoppa på hgh vosotoride Arimidex och kanske test är inte helt säker
Du lallar:lul: jag jobbar på leos lekland bara för att få tag på hgh, epithalon och klow. Valid

• +1
Skaffa jobb så fort som möjligt B
Jag försöker bror svårt att få som 15 åring bara. Har börjat resella med en kompis har tjänat lite ändå så snart köps stacken💪

• +1
Du lallar:lul: jag jobbar på leos lekland bara för att få tag på hgh, epithalon och klow. Valid
Är klow värt de eller? Leos lekland är galet bror😭😭

• +1
Jag försöker bror svårt att få som 15 åring bara. Har börjat resella med en kompis har tjänat lite ändå så snart köps stacken💪
Fett ändå, lowkey ba spamma på mail till en massa olika jobb ba, så fick jag jobb