mrpein
Bronze
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
thanks brodieI see so much potential in you honestly.
Hmtn-lhtn rn
valid
Hmtn crazy potentialProfil picture is also me.
Icl cant liehmtn. You fr have really good potential icl cant lie
ThanksHmtn crazy potential
BruhIcl cant lie![]()
What should i do to reach my potentialhmtn. You fr have really good potential icl cant lie
Hard to say you can’t just make your skull wider than it is (your skull is long/tall)What should i do to reach my potential
Yeah I’ve heard that not much i can do right? Jaw implants im thinking and bimaxH
Hard to say you can’t just make your skull wider than it is (your skull is long/tall)
well you could take it up with a orthodontist to get expanders but yeah if your not happy with it at a older age you could look into those optionsYeah I’ve heard that not much i can do right? Jaw implants im thinking and bimax
I have an expander now but its not a marpe or mse. Its a slow expander it will only move like 2-4 milliliterswell you could take it up with a orthodontist to get expanders but yeah if your not happy with it at a older age you could look into those options
Maybe growing the hair that long is not my thing but taking steroids definitely isgrow out hair to shoulders
take 19nors
and wear black clothes
youMaybe growing the hair that long is not my thing but taking steroids definitely is
Hes mtn niggaI see so much potential in you honestly.
Hmtn-lhtn rn
Nah im 175cm lwk over. I’m like inte middle of my friend groupyou
already
won the game
thenNah im 175cm lwk over. I’m like inte middle of my friend group
175 at 15Nah im 175cm lwk over. I’m like inte middle of my friend group
Sir yes sirthen
blast
steroids
Yeah just turned 15 tho. My doctor says 182-184175 at 15
so like 180 fully grown most likely
lhtn
show side profile?
then whats there to worry aboutYeah just turned 15 tho. My doctor says 182-184
Hopefully but all my friends are 190+ i live in Sweden hahahthen whats there to worry about
eat a lot of protein, excercise, drink milk
you could be 185
hmtn doodProfil picture is also me.
Thanks doodhmtn dood
doesnt really matterHopefully but all my friends are 190+ i live in Sweden hahah
Inte lätt att bli fucking längdslaktad varje dag erkännHopefully but all my friends are 190+ i live in Sweden hahah
Påminner mig om Arvid Gunnarson eller Gustaffson om du vet vem det ärProfil picture is also me.
Nej mannen de är as jobbigt men jag är ändå längre and flera av demInte lätt att bli fucking längdslaktad varje dag erkänn![]()
Han ser ut som en morph av mig hahahPåminner mig om Arvid Gunnarson eller Gustaffson om du vet vem det är
Aa nice. Ba lock in på sömn och kost så blir du längre. Min potential enligt föräldrarna va 175, jag är 182 prick, men det var för att jag tog anastrazol. Om du vid slutet av puberteten inte är längden du trodde, så kan du testa anastrazol (arimidex) broNej mannen de är as jobbigt men jag är ändå längre and flera av dem
Jag har tänkt på de ska få sommar jobb och hoppa på hgh vosotoride Arimidex och kanske test är inte helt säkerAa nice. Ba lock in på sömn och kost så blir du längre. Min potential enligt föräldrarna va 175, jag är 182 prick, men det var för att jag tog anastrazol. Om du vid slutet av puberteten inte är längden du trodde, så kan du testa anastrazol (arimidex) bro
Du lallarJag har tänkt på de ska få sommar jobb och hoppa på hgh vosotoride Arimidex och kanske test är inte helt säker
Skaffa jobb så fort som möjligt BDu lallarjag jobbar på leos lekland bara för att få tag på hgh, epithalon och klow. Valid
Jag försöker bror svårt att få som 15 åring bara. Har börjat resella med en kompis har tjänat lite ändå så snart köps stackenSkaffa jobb så fort som möjligt B

Är klow värt de eller? Leos lekland är galet brorDu lallarjag jobbar på leos lekland bara för att få tag på hgh, epithalon och klow. Valid

Fett ändå, lowkey ba spamma på mail till en massa olika jobb ba, så fick jag jobbJag försöker bror svårt att få som 15 åring bara. Har börjat resella med en kompis har tjänat lite ändå så snart köps stacken![]()