easternpill
16 184cm 60kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iklooks like herpes
So rate?I’ve def looked worse after a 10 hr shift
Rate?looks like herpes
if i am being honest 3/10Rate?
holy Herpes
Rate me atleastholy Herpes
Why?if i am being honest 3/10

Made this for youholy Herpes
Nah har ik fået fri nu lidt tid siden men 365Holy bloat. Hvor fuck arbejder bro for at få fri klokken 3 om natten![]()
ungarbejder grindenFuckass lorte butik. De ignorerede min ansøgning. Trust det umuligt at få arbejde over 18Nah har ik fået fri nu lidt tid siden men 365ungarbejder grinden
Fuckass lorte butik. De ignorerede min ansøgning. Trust det umuligt at få arbejde over 18

Rate mig lige btwFuckass lorte butik. De ignorerede min ansøgning. Trust det umuligt at få arbejde over 18
Vitterligt mig nigga. Går heller ik i skole

Jeg sgu nok ik lige den bedste rater, men med det bloat der nok sådan noget Lmtn i guessRate mig lige btw
Nigga lock in kl er 4 du er på .org ikke noget arbejde eller skoleVitterligt mig nigga. Går heller ik i skole
Jeg sgu nok ik lige den bedste rater, men med det bloat der nok sådan noget Lmtn i guess![]()

Jeg ved det godt broNigga lock in kl er 4 du er på .org ikke noget arbejde eller skole![]()
det derfor jeg er her joNice buzzwords bronigga get a lefort 2 those orbitals make wanna hang myself,but stop wagecucking just ascend post not stuff on n insta and become marlon

Ikdeath tier philtrum

Still mirin bro, wageslaving ftw
Gotta grind while I have timeStill mirin bro, wageslaving ftw
nice, now rep me niggaGotta grind while I have time

16, but why should I?why ar you working at 15?
tf was your shift then?16, but why should I?
Shouldn’t*tf was your shift then?