Rate me and guess my height based on my face (if you already know don’t say anything)

How tall u think I am?

  • 5’3

    Votes: 8 17.8%
  • 5’4

    Votes: 1 2.2%
  • 5’5

    Votes: 4 8.9%
  • 5’6

    Votes: 14 31.1%
  • 5’7

    Votes: 7 15.6%
  • 5’8

    Votes: 4 8.9%
  • 5’9

    Votes: 2 4.4%
  • 5’10

    Votes: 3 6.7%
  • 5’11

    Votes: 2 4.4%
  • 6ft

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    45
Deleted member 2012

Deleted member 2012

Magic
Joined
Jun 10, 2019
Posts
5,964
Reputation
13,507
 
  • +1
Reactions: Deleted member 2933
You look 5'10
 
  • Love it
Reactions: Deleted member 2012
3
WTF IS THIS 80S STYLE HAIR
 
  • JFL
Reactions: shimada and Deleted member 685
small frame. I'm guessing 5'6
 
I guess 5'6 or shorter based on frame and the username.
 
  • +1
Reactions: JustTrynaGrow
so are u gonna tell us jfl
 
You are so ugly that my dog has a picture of you playing poker on his wall
 
  • So Sad
Reactions: Zygos4Life
No offense bro but you look like a flamboyant homosexual.
 
According to your shoulder width and skull you look 5'6-5'8 range
 
Why height when its about the face?

Why hit gym when it's about face?
Attachment
 
Ik wou een nieuwe want ik ben nu bij 10000 posts en Ik vind Mike O' Hearn nu ook een inspiratie :feelsautistic:
gefeliciteerd brada, ik heb bijna 20k posts op incels.is jfl
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 685 and SikKunt
  • +1
Reactions: SikKunt
  • +1
  • Love it
Reactions: Michael Myers and SikKunt
Ja ik heb kleine baby account genaamd Olgierd jfl
kga u volgen :feelsyay:

dank je:feelspanties:
Ik volg je terug, wees vereerd want ik ben een nov7cel, aka één van de eerste gebruikers op de forum (nummer 15 om precies te zijn). Tbh volgens mij post je nauwelijks wat want je gebruikersnaam komt me niet bekend voor lol
 
  • +1
Reactions: Deleted member 685 and SikKunt
volgens mij post je nauwelijks wat want je gebruikersnaam komt me niet bekend voor lol
Ja kweet kheb maar een paar weken geleden gejoined.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 685
5ft 5, damn thats kinda short, just wear lifts to reach 5 ft 8 or 5ft 9, that height is not exactly tall and still in manlet tier but youll do fine at that height. much better than spending loads of money to be a couple of inches taller
 
Kben nooit naar Nederland geweest
:feelsthink: Als ik ooit daar ben ga ik messagen ded srs
Ahhh zijt gij een belg? Je moet sws keertje komen, Rotterdam is de modernste stad van NL. Niet zo druk als Amsterdam tho
 
Ahhh zijt gij een belg? Je moet sws keertje komen, Rotterdam is de modernste stad van NL. Niet zo druk als Amsterdam tho
Ja kben in Limburg, ma ik ben nie afkomstig uit Belgie natuurlijk. Kzal zien wanneer ik zou kunnen komen
 
Ja kben in Limburg, ma ik ben nie afkomstig uit Belgie natuurlijk. Kzal zien wanneer ik zou kunnen komen
Limburg is gewoon in nl toch of ben ik dom? Tbh als je wil kom ik wel naar Limburg, studentenov ftw, gratis reizen door heel NL tijdens de weekdagen jfl
 
:feelskek: sws Awkward, een curry in Limburg. Ik dacht altijd dat Limburg 100% NL was lol
lol hier in Hasselt zijn er wel veel allochtonen en arabieren zijn de meerderheid ervan, ook een paar curries
 
lol hier in Hasselt zijn er wel veel allochtonen en arabieren zijn de meerderheid ervan, ook een paar curries
Jfl ik voel me altijd thuis als er veel allochtonen zijn zoals mocros, niet antilianen ofzo
 
Jfl ik voel me altijd thuis als er veel allochtonen zijn zoals mocros, niet antilianen ofzo
Ik nie echt bij mocros, ze zijn kkr vervelend
 
Ik nie echt bij mocros, ze zijn kkr vervelend
Hahaha Ben je blank? Zo ja dan snap ik t. Ik word bijna nooit voor curry gezien, ze zien wel dat ik hun broeder in geloof ben dus laten ze me met rust jfl. Ik zoek verder geen ruzie of iets maar als ik dat wel deed zou ik sws klappen van ze krijgen jfl en hun 50 neven
 
Ye

Ze zijn echt laffe honden, ze komen altijd met de hele populatie van mocros uit de stad om tege 1 iemand te vechten jfl

ben je 'n mocro?
Nee. Ik ben chad met grote lul
 

Similar threads

OneCopDayKepRopAway
Replies
60
Views
577
OneCopDayKepRopAway
OneCopDayKepRopAway
H
Replies
5
Views
213
LevantinePsycho
LevantinePsycho
guilty
Replies
19
Views
363
alcoholicToad
alcoholicToad

Users who are viewing this thread

Back
Top