Oscar2009
Iron
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mtn not bad at allIve bought mt-1, eyebrow dye, whitening strips and undereye serum. Rate me and tell me what more I could buy to improve my looks pls.
U think so? In sweden this haircut is very popular but I have thick kinda wavy hair, rekommendations?not bad but change haircut
Läh du ser bra ut
U think I could reach like lhtn or htn if I were to improve couloring with tan and eyebrow dye, undereyes and white teeth?mtn not bad at all
hltn. marpe and growing out the sides of your hair would help youIve bought mt-1, eyebrow dye, whitening strips and undereye serum. Rate me and tell me what more I could buy to improve my looks pls.
Du e redan LHTN brorLäh du ser bra ut
i doubt but try it out and we will see thenU think I could reach like lhtn or htn if I were to improve couloring with tan and eyebrow dye, undereyes and white teeth?
Dang I just got a haircut unlucky but what does Marpe mean?hltn. marpe and growing out the sides of your hair would help you
Alright bro ill try!i doubt but try it out and we will see then
Aight I understand, would probably gain some appeal tho!! We Will seei doubt but try it out and we will see then
Hahah nejjj men ja försökerDu e redan LHTN bror
Aight I understand, would probably gain some appeal tho!! We Will see
Jo tro mig du har inga stora failos. Folk här ratear fett lågtHahah nejjj men ja försöker
its a palate expander your good tho you dont need thatDang I just got a haircut unlucky but what does Marpe mean?
Mina infras e kokade bror och coloring e ass och mina cheekbones e i princip osynliga o se för ja har mycket fett i kinderna men ja väger 56 bror o är 176 måste äta skit mycket o gå upp o vikt såJo tro mig du har inga stora failos. Folk här ratear fett lågt
Okay!! Thanks broits a palate expander your good tho you dont need that
LhtnMoggar mig
WhoLhtn
Dina infras e it super recessed ens, de nog bara att du saknar fett. Fillers hade funkat bra, tror inte du behöver infra implants.Mina infras e kokade bror och coloring e ass och mina cheekbones e i princip osynliga o se för ja har mycket fett i kinderna men ja väger 56 bror o är 176 måste äta skit mycket o gå upp o vikt så
vet att dene populär men betyder inte att de bra, väx ut och sluta skaffa fadesU think so? In sweden this haircut is very popular but I have thick kinda wavy hair, rekommendations?
Inga av de där sakerna har du som failos och du är basically helt softmaxedU think I could reach like lhtn or htn if I were to improve couloring with tan and eyebrow dye, undereyes and white teeth?
Ajt bror tack som fan men tror du caffeine serum eller så hade funkat för att minska? Jag vet att ja har ganska hollow eyes generellt o som du säger har ja väldigt lite fett asså de sjukt tunn hudDina infras e it super recessed ens, de nog bara att du saknar fett. Fillers hade funkat bra, tror inte du behöver infra implants.
Ja tror du kan va en stabil HTN me bättre coloring + tjockare bryn, fransar. Typ rödare läppar för kontrast
Yessir! Tackvet att dene populär men betyder inte att de bra, väx ut och sluta skaffa fades
Min farsa är 193 o morsan 175, ja kom fett sent pubertet. När ja va 15.3 va mitt skellet ålder 12.8-13.5 år. Gjorde Scan o jag ska bli 186+-3 men va menar du me att ja är softmaxed va betyder deInga av de där sakerna har du som failos och du är basically helt softmaxed
Prioritera din längd, under 185 i Sverige är manlet-tier
Har du köpt mt1 innan du vet vad hardmaxing och softmaxing ärja är softmaxed va betyder de
Hur fan e under 185 manletHar du köpt mt1 innan du vet vad hardmaxing och softmaxing är
Softmaxing är peptider, fixa håret, mörkare ögonbryn ect
Hardmaxing är kirurgi, operationer
Tror de hade funkat. Har samma problem som dig faktiskt de bara ja hade filter på bilden. Själv kör jag bb cream, när ja ska träffa brudar.Ajt bror tack som fan men tror du caffeine serum eller så hade funkat för att minska? Jag vet att ja har ganska hollow eyes generellt o som du säger har ja väldigt lite fett asså de sjukt tunn hud
Du kommer bli över 190 broder ur chilling. Om jag va du hade ja sprintat, tydligen boostar de test fett mycket.Min farsa är 193 o morsan 175, ja kom fett sent pubertet. När ja va 15.3 va mitt skellet ålder 12.8-13.5 år. Gjorde Scan o jag ska bli 186+-3 men va menar du me att ja är softmaxed va betyder de
Ajt bror men ja tänker inte göra operationer har nog ingen så stor flaw att de är nödvändigt. Behöver ba bli tan asså ja är så sjukt blekHar du köpt mt1 innan du vet vad hardmaxing och softmaxing är
Softmaxing är peptider, fixa håret, mörkare ögonbryn ect
Hardmaxing är kirurgi, operationer
Hahahha aa mammas dedär är smartTror de hade funkat. Har samma problem som dig faktiskt de bara ja hade filter på bilden. Själv kör jag bb cream, när ja ska träffa brudar.
Hängde me en brud hela kvällen o hon ba du ser annorlunda ut, men hon märkte aldrig ja hade concealer på
Guzzar e cp ibland
its a pallet expander, do research on what it doesDang I just got a haircut unlucky but what does Marpe mean?
marpe is a thing that expands the maxilla but tbh I don't think that you need expansionDang I just got a haircut unlucky but what does Marpe mean?