Rate me pls 16

Oscar2009

Oscar2009

Iron
Ive bought mt-1, eyebrow dye, whitening strips and undereye serum. Rate me and tell me what more I could buy to improve my looks pls.

Attachments

• IMG_0351.jpeg
    IMG_0351.jpeg
    406.4 KB · Views: 0
  • IMG_0079.jpeg
    IMG_0079.jpeg
    161.5 KB · Views: 0
  • image.jpg
    image.jpg
    1.1 MB · Views: 0
Moggar mig

Hur ser du ut bror

Ive bought mt-1, eyebrow dye, whitening strips and undereye serum. Rate me and tell me what more I could buy to improve my looks pls.
mtn not bad at all

not bad but change haircut

U think I could reach like lhtn or htn if I were to improve couloring with tan and eyebrow dye, undereyes and white teeth?

hltn. marpe and growing out the sides of your hair would help you

U think I could reach like lhtn or htn if I were to improve couloring with tan and eyebrow dye, undereyes and white teeth?
i doubt but try it out and we will see then

Jo tro mig du har inga stora failos. Folk här ratear fett lågt
Mina infras e kokade bror och coloring e ass och mina cheekbones e i princip osynliga o se för ja har mycket fett i kinderna men ja väger 56 bror o är 176 måste äta skit mycket o gå upp o vikt så

• +1
Reactions: rares54
Mina infras e kokade bror och coloring e ass och mina cheekbones e i princip osynliga o se för ja har mycket fett i kinderna men ja väger 56 bror o är 176 måste äta skit mycket o gå upp o vikt så
Dina infras e it super recessed ens, de nog bara att du saknar fett. Fillers hade funkat bra, tror inte du behöver infra implants.

Ja tror du kan va en stabil HTN me bättre coloring + tjockare bryn, fransar. Typ rödare läppar för kontrast

U think so? In sweden this haircut is very popular but I have thick kinda wavy hair, rekommendations?
vet att dene populär men betyder inte att de bra, väx ut och sluta skaffa fades

Inga av de där sakerna har du som failos och du är basically helt softmaxed

Prioritera din längd, under 185 i Sverige är manlet-tier

Dina infras e it super recessed ens, de nog bara att du saknar fett. Fillers hade funkat bra, tror inte du behöver infra implants.

Ja tror du kan va en stabil HTN me bättre coloring + tjockare bryn, fransar. Typ rödare läppar för kontrast
Ajt bror tack som fan men tror du caffeine serum eller så hade funkat för att minska? Jag vet att ja har ganska hollow eyes generellt o som du säger har ja väldigt lite fett asså de sjukt tunn hud

• +1
Reactions: rares54
Inga av de där sakerna har du som failos och du är basically helt softmaxed

Prioritera din längd, under 185 i Sverige är manlet-tier
Min farsa är 193 o morsan 175, ja kom fett sent pubertet. När ja va 15.3 va mitt skellet ålder 12.8-13.5 år. Gjorde Scan o jag ska bli 186+-3 men va menar du me att ja är softmaxed va betyder de

ja är softmaxed va betyder de
Har du köpt mt1 innan du vet vad hardmaxing och softmaxing är:lul:

Softmaxing är peptider, fixa håret, mörkare ögonbryn ect

Hardmaxing är kirurgi, operationer

Hur fan e under 185 manlet:lul:
Kanske under 175 ja, men om due HTN+ du bör inte ha några problem alls även om due typ 172

Ajt bror tack som fan men tror du caffeine serum eller så hade funkat för att minska? Jag vet att ja har ganska hollow eyes generellt o som du säger har ja väldigt lite fett asså de sjukt tunn hud
Tror de hade funkat. Har samma problem som dig faktiskt de bara ja hade filter på bilden. Själv kör jag bb cream, när ja ska träffa brudar.

Hängde me en brud hela kvällen o hon ba du ser annorlunda ut, men hon märkte aldrig ja hade concealer på:lul:

Guzzar e cp ibland

Min farsa är 193 o morsan 175, ja kom fett sent pubertet. När ja va 15.3 va mitt skellet ålder 12.8-13.5 år. Gjorde Scan o jag ska bli 186+-3 men va menar du me att ja är softmaxed va betyder de
Du kommer bli över 190 broder ur chilling. Om jag va du hade ja sprintat, tydligen boostar de test fett mycket.

Själv e ja 175 o ja tror jae färdigväxt:lul:
Men 190 kommer va en halo för dig

Svär va 156 när ja va 14 även om ja ba är 176 nu växte ja liksom mer än en cm i 1,5 år typ o de så galen skillnad på o va 10 cm kortare än alla brudar o 10 cm längre

Ajt bror men ja tänker inte göra operationer har nog ingen så stor flaw att de är nödvändigt. Behöver ba bli tan asså ja är så sjukt blek

Tror de hade funkat. Har samma problem som dig faktiskt de bara ja hade filter på bilden. Själv kör jag bb cream, när ja ska träffa brudar.

Hängde me en brud hela kvällen o hon ba du ser annorlunda ut, men hon märkte aldrig ja hade concealer på:lul:

Guzzar e cp ibland
Hahahha aa mammas dedär är smart