rares54
Go big or go home pussy
Also rate my frame
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nigger gimme your heightsubhuman
Means im carried by eye area wtfover
shave the moustache, better fitting clothes, better hairstyle your hair rn looks too normie/trashMeans im carried by eye area wtf
bro my eye area is mediocre, all i got is a nice eye shape and deep set eyes
i got shit t50s and i need to fix rounded upper eyelid ASAP
Wait r u the nigga that recommended me to use hinge or tinder i dont eemmember which it wasshave the moustache, better fitting clothes, better hairstyle your hair rn looks too normie/trash
try these
View attachment 5362732View attachment 5362734
I need jaw implants ASAPyou look average ignore the haters
Du ser bra ut bror, du liknar exakt min vän som e Alban samma ögonfärg, benstruktur hår och alltMeans im carried by eye area wtf
bro my eye area is mediocre, all i got is a nice eye shape and deep set eyes
i got shit t50s and i need to fix rounded upper eyelid ASAP
yeah i amWait r u the nigga that recommended me to use hinge or tinder i dont eemmember which it was
Bro my hairstyle is NT i see every teenager rock this in stockholm, sweden
HAHAHH das crazy bro för jae också bosnie/alban elr a half bosnieDu ser bra ut bror, du liknar exakt min vän som e Alban samma ögonfärg, benstruktur hår och allt
Vilka surgeries spara du mest till just nu?HAHAHH das crazy bro för jae också bosnie/alban elr a half bosnie
Bror jae fett uttråkad asså ja jobbar sönder för surgery, finns inget o göra förutom o posta massa cp threads
Jag funderar på köra trimax + jaw implants först men det beror på hur Giant kör, om ja ska ha tandställning eller inte i förhand etcVilka surgeries spara du mest till just nu?
Fokuser på ögon först det är viktigaste, ja e oxå i behov av mer PFL min IPD är ganska bra min ESR kunda vart bättre men de it hela världen, men ja får ändå monga komplingar på mina ögon av foidsJag funderar på köra trimax + jaw implants först men det beror på hur Giant kör, om ja ska ha tandställning eller inte i förhand etc
Eller om jag ska fixa eye area först, det blir nog en drill bone lateral canthoplasty med Dr. Burak, som giant jobbar me btw, o sen en fat graft det borde nog räcka för eye area
Dock har ja skickat bilder t Giant för o se om jae kanditat för Tripod osteotomy för o få bättre PFL o lite mer IPD, har flr mig att du också behövde mer PFL?
Men de därför jag posta den här threaden, om jag ska surgerymaxxa ögonen först eller jaw
Tycker du? Många säger jaw e viktigare om man redan har average eye areaFokuser på ögon först det är viktigaste, ja e oxå i behov av mer PFL min IPD är ganska bra min ESR kunda vart bättre men de it hela världen, men ja får ändå monga komplingar på mina ögon av foids
Fokuser på Jaw om du vill, och om de e billiagre för din Eye are e ändå lite above average skulla ja säga, men ögon kmr alltid vara viktigasteTycker du? Många säger jaw e viktigare om man redan har average eye area
Problemet e jag kan inte göra cantho innan tripod, o tripod kostar 30k![]()
Sant. Grjeen e i slutändan kmr ja göra bådaFokuser på Jaw om du vill, och om de e billiagre för din Eye are e ändå lite above average skulla ja säga, men ögon kmr alltid vara viktigaste
De kmr ha mkt appeal, ja har nästan båda Hunter Eyes o Hollow cheeks o tjejer gillar de, men de betoningen på nästanSant. Grjeen e i slutändan kmr ja göra båda
Men jae rädd att end up uncanny, de kanske e bättre att ja har en aggresiv jaw o approachable ögon än att ha båda alltså hunter eyes
View attachment 5362877
Dvs den här morphen ser bra ut enligt forum o psl ja, men jae tveksam på hur mycke appeal d kmr ha till tjejer
sub 3View attachment 5362656
Also rate my frame
FattarDe kmr ha mkt appeal, ja har nästan båda Hunter Eyes o Hollow cheeks o tjejer gillar de, men de betoningen på nästan
De sant, bra jaw e mkt mer sällsyntFattar
Aja vi får hoppas på de bästa
Jag tror ja kanske kör hela jaw först, för min eye area e nt ens dålig just nu tbh
+ de nt sällan man ser en insane jaw in motion ute
Kommer du hardmaxxa? Hur gml e du ens lm man får frågaDe sant, bra jaw e mkt mer sällsynt
Jae 15 kmr hardmaxxa så fort ja e 18Kommer du hardmaxxa? Hur gml e du ens lm man får fråga
Ajajaj bängerJae 15 kmr hardmaxxa så fort ja e 18
Jae 15 kmr hardmaxxa så fort ja e 18
Ja visste om att sidan fanns när ja va 12 o ett halvt för en grabb i min klass visa, men de e först nyligen ja börja gå påAjajaj bänger
Fan d många unga här. Knr mig fett gammal
Ja hitta sidan nör ja va i din ålder också
Ja man de helt main stream assåJa visste om att sidan fanns när ja va 12 o ett halvt för en grabb i min klass visa, men de e först nyligen ja börja gå på
De nog bäst att göra det när du känner dig nöjd, ingen anledning att hänga kvar här dåJa man de helt main stream asså
Funderar på om ja ska ta bort mitt konto efter ja hardmaxxat. Kmr nog move on