mvpmax
"Just be mullato"
- OP
Je ben dan gwn chopped huid maakt niet uit man.Ik ben bruin bro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Je ben dan gwn chopped huid maakt niet uit man.Ik ben bruin bro
neeJe ben dan gwn chopped huid maakt niet uit man.
Here unfrauded picture bro (short hair me 1 year ago).If its not squint is ez a htn eye area
Ik ben lang bro hoe lang ben jij iedereen in nl Is toch lang.nee
Huid maakt extreem veel uit
Behalve als je lang bent
Pls grow eyelashes you can be hmtnHere unfrauded picture bro (short hair me 1 year ago).
Nah man als je bruin en kort bent en ook al mog je iedereen het maak tniet uit. Als ik wit of lang was dan was het ezIk ben lang bro hoe lang ben jij iedereen in nl Is toch lang.
Nee bro dan ben je gwn klein hoe lang ben je?Nah man als je bruin en kort bent en ook al mog je iedereen het maak tniet uit. Als ik wit of lang was dan was het ez
AlrightPls grow eyelashes you can be hmtn
168Nee bro dan ben je gwn klein hoe lang ben je?
Dat bedoel ik bro het zijn altijd de kleinste en chopste mensen die je gaan uitlaggen in deze app damn bro het is all voorbij en nee ik ben niet khhv maar teminste ben je eerlijk over je lengte maar is wel kut on 168 te zijn ik zal allang zelfmoord gepleegd lol.168
Maar ras maakt wel uit
Ben je khhv?
Ik ben 14Dat bedoel ik bro het zijn altijd de kleinste en chopste mensen die je gaan uitlaggen in deze app damn bro het is all voorbij en nee ik ben niet khhv maar teminste ben je eerlijk over je lengte maar is wel kut on 168 te zijn ik zal allang zelfmoord gepleegd lol.
Je bent gewoon klein, bro. Je bent een manlet en je woont in Nederland. Ga slapen, bro, dat laat je misschien nog groeien.Ik ben 14
En man je kan niet eens spellen "uitlaggen" Ik heb je al verteld dat ik niet choppen ben
kkr mongool me vader is 192 en me moeder is 173Je bent gewoon klein, bro. Je bent een manlet en je woont in Nederland. Ga slapen, bro, dat laat je misschien nog groeien.
Ik heb al genoeg met je gepraat. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan dwergen die hun huidskleur de schuld geven van het feit dat ze geen meisjes hebben, terwijl ze gewoon te klein zijn om een relatie te hebben.
Lol, je gaat alleen dood, tenzij je een lelijke foid vindt die met jou wil trouwen.
De postboder was 160cm dan lolkkr mongool me vader is 192 en me moeder is 173![]()

Ik heb late puberteit Mijn broer is 195cmDe postboder was 160cm dan lol![]()