Deleted member 7112
Pirate crew.
@lutte @StrangerDanger @delusionalretard
He looks like he has a filipno mom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
^ my abused swedish whoremogs you/10
mogs you/10
Varför kan vi inte alla vara vänner^ my abused swedish whore
Keep replying to my thread like a forgotten ex
live fotage of me penetrating @itisogre mamaVarför kan vi inte alla vara vänner
as far as i can tell this is the 1st or 2nd time i reply to ur thread^ my abused swedish whore
Keep replying to my thread like a forgotten ex
op PM me let me see what you look likeas far as i can tell this is the 1st or 2nd time i reply to ur thread
ur just mad that i rated you honestly, which is a legit 3/10
Din åsna vem fan bryr sig om vad du ratade mig jfl jag får fotfarande tjejer omg en autist på ett bög forum ratade mig en 3a vad ska jag göra med mitt liv nuas far as i can tell this is the 1st or 2nd time i reply to ur thread
ur just mad that i rated you honestly, which is a legit 3/10
hes a somalian subhuman with a lightbulb head and skinnyfat bodyop PM me let me see what you look like
Ye sure why not idc anyways tbh he is just busting my balls for no reason notice how this dog replied to my thread while i never replies to hisop PM me let me see what you look like
Min broderlightbulb head
Jfl min bror vi alla är här för en anledning o det är för att vi behöver bli snyggareMin broder
Glödlampshuven i alla länder förenen eder
Det är över för mig det får bli thailand så skjuter jag problemet på nästa generation som i OP:nJfl min bror vi alla är här för en anledning o det är för att vi behöver bli snyggare
Det är över för alla här tbh man registrerar ju inte sig själv här för nadaDet är över för mig det får bli thailand så skjuter jag problemet på nästa generation som i OP:n
even if that was me how is that even remotely as bad as you, when this is unironically how u look like@itisogre is this you? Jflllll
Bror du måste vara hjärndöd ahaahhaha jag garvar åt dig folk säger till mig att jag har potential i dms o jag kommer hit o en bög autist säger att jag är tuecel. Skicka en bild i pm vi gör en mog battle tbh.even if that was me how is that even remotely as bad as you, when this is unironically how u look like
View attachment 1254187
köper vip på en incel sidaautist
potential till vad? våldta 11 åringar ?potential
He could easily tranny max jflllllllllll no jokeAt first i thought it was an asian woman with a flat chest
Fan va du avoidar att skicka bildköper vip på en incel sida
potential till vad? våldta 11 åringar ?
som förväntat low iqFan va du avoidar att skicka bild
Hmmmmmm kan det vara för att du är
Fuuuuuuuuu-
”Som förväntat low iq”som förväntat low iq
varför skulle jag vilja ha mitt ansikte associerat med denna sida? jfl, är knappast förvånad att du postat ditt ansikte till främlingar på en incel sida
som förväntat low iq
varför skulle jag vilja ha mitt ansikte associerat med denna sida? jfl, är knappast förvånad att du postat ditt ansikte till främlingar på en incel sida
Gå och lägg er ist
bra idé har en prima trädkoja där jag kommer ta en slummer, @BBC_EMPIRE_RULER är dock ej välkommenGå och lägg er ist
Just det jag glömde, det är mitt på dagen för digbra idé har en prima trädkoja där jag kommer ta en slummer, @BBC_EMPIRE_RULER är dock ej välkommen