easternpill
16 184cm 60kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HmtnJust woke up
Yah probably my biggest flaw thinking about getting lip lift when moving out cuz if I get it when I’m living with my mom she’ll go crazy. She already thinks that I’m kinda sassyL philtrum but mirin the eye area
View attachment 4657959
Только что проснулся
Why bro I just asked for a ratingthe envy im feeling rn is crazy as a 5,10 Ltn
isn't that above average in albaniathe envy im feeling rn is crazy as a 5,10 Ltn

Braaah sådan meget langt tid siden jeg droppede en rate. Men ja jeg spiser alt mulig bsbro dropper en rate en gang om dagen
Men nok mtn front og ltn side, du bliver snart nødt til at fix den der crazy bloat bror![]()
Husk at drikke røv meget vand. Og spis en banan om morgenBraaah sådan meget langt tid siden jeg droppede en rate. Men ja jeg spiser alt mulig bs
Tørrede abrikos broHusk at drikke røv meget vand. Og spis en banan om morgen![]()
Fy forhelvede broTørrede abrikos bro![]()

Tvivler på du kan. Men ja bro join the minoxidil gangShould I grow a goatee to hide the philtrum
Fy forhelvede bro![]()
Kan jeg snild bro bare join the dht gangTvivler på du kan. Men ja bro join the minoxidil gang![]()
Peep det her på 1 ugeTvivler på du kan. Men ja bro join the minoxidil gang![]()
yea average is like 5,9 but its even more brutal cuz my dad 6,3 and my cousins are 6,1 6,5isn't that above average in albania
ur good broWhy bro I just asked for a rating
Gng der no way, det værre end mit starting pointPeep det her på 1 uge

har stadig ik helt fattet hvordan det der dht fungererKan jeg snild bro bare join the dht gang![]()
Basically hvad det gør mest er at du får mere hår på kroppen men du begynder and få det der male balding pattern hurtigerehar stadig ik helt fattet hvordan det der dht fungerer![]()
Så har jeg absolut ingen dht i kroppen. Fordi min hairline er basically perfekt. Men mit skæg er non existentBasically hvad det gør mest er at du får mere hår på kroppen men du begynder and få det der male balding pattern hurtigere
Sub 5Just woke up