Raw milk/rå melk source (Norway/Norge)

O

Orbital1

Everything I say is satire and larp.
So i live in Oslo the capital in Norway. The source i currently have is 11 dollars per liter which is rly expensive. I drink 2 -3 liters day so that is 22-33 dollars per day. With thay money i could have an full proper day of eating primal with foods otherwise. I have not found any source cheaper. But i despratley need to find an cheap source cause i cannot be spending 33 dollars a day on raw milk. I have many people say they buy raw milk for 3, 2 and 1 dollars per liter here in Norway including peopel from Oslo and area around. And i am here spending 10x that price at 11 dollars per liter. Where can i find cheap and good raw milk sources like this?

For norske som leser:

Så jeg bor i Oslo, hovedstaden i Norge. Kilden jeg har nå koster 11 dollar per liter, noe som er veldig dyrt. Jeg drikker 2-3 liter om dagen, så det blir 22-33 dollar per dag. Med de pengene kunne jeg hatt en fullverdig dag med å spise primal med andre matvarer. Jeg har ikke funnet noen billigere kilde. Men jeg må desperat finne en billig kilde fordi jeg ikke kan bruke 33 dollar om dagen på rå melk. Mange har sagt at de kjøper rå melk for 3, 2 og 1 dollar per liter her i Norge, inkludert folk fra Oslo og området rundt. Og jeg her betaler 10 ganger den prisen på 11 dollar per liter. Hvor kan jeg finne billige og gode kilder til rå melk som dette?