Reddit's Advice on Lookmaxing

Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Posts
16,339
Reputation
16,691


cntrl F: "shower"

:feelskek::feelskek::feelskek::feelskek:

"Genetics don't matter"

EPIC THREAD TAKE MY UPBOOT
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
This is the typical advice that one might find on any "x ways to look better/become handsome" blah blah. And it has 91% upvotes. Not sure who finds this advice good.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
>Start by washing your face twice a day
WTF, are normies really that filthy that they don't even wash their face?
How does that happen? I wash my face everytime im in the bathroom, which is probably like 4-5 times a day minimum.
It baffles me how people wash their face less than 3-4 times a day.

Dirty bastards.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, LooksJourney, Future Arablite and 2 others
JFL at: "Everyone is ugly in highschool"

The cope is strong with this one
 
  • +1
Reactions: Be_ConfidentBro, Deleted member 6401, LooksJourney and 1 other person
Me before a haircut:
74D8520D FF63 447B A20B 1FA99C8C3379


Me after a haircut:
3AAE84EC 4D39 42CA BC66 428443ECCAC7

Genetics don’t matter, just get a haircut bro!
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Roge, Be_ConfidentBro, Deleted member 6401 and 14 others
>Start by washing your face twice a day
WTF, are normies really that filthy that they don't even wash their face?
How does that happen? I wash my face everytime im in the bathroom, which is probably like 4-5 times a day minimum.
It baffles me how people wash their face less than 3-4 times a day.

Dirty bastards.
love u
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
The less people are aware of looksmaxing the better tbh. Im already fucked enough as it is, I dont need everyone to start getting surgeries
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, badromance, LooksJourney and 1 other person
This is the typical advice that one might find on any "x ways to look better/become handsome" blah blah. And it has 91% upvotes. Not sure who finds this advice good.

It's basic, but most of what he said you can't really disagree with.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
>Start by washing your face twice a day
WTF, are normies really that filthy that they don't even wash their face?
How does that happen? I wash my face everytime im in the bathroom, which is probably like 4-5 times a day minimum.
It baffles me how people wash their face less than 3-4 times a day.

Dirty bastards.
most normies are filthy animals and they don't wash their face or brush their teeth often
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
It's basic, but most of what he said you can't really disagree with.
Yeah but it is too basic. Not sure who doesn't know this stuff.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401 and LooksJourney
Some kek comments

Screen Shot 2018 10 20 at 121155 AM
Screen Shot 2018 10 20 at 121210 AM


JFL
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Roge, Deleted member 6401, LooksJourney and 3 others
>Start by washing your face twice a day
WTF, are normies really that filthy that they don't even wash their face?
How does that happen? I wash my face everytime im in the bathroom, which is probably like 4-5 times a day minimum.
It baffles me how people wash their face less than 3-4 times a day.

Dirty bastards.
I never wash my face except for when I shower lmao.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
I never wash my face except for when I shower lmao.
Time to start then.
You need to wash your face everytime you wash your hands, make it a habit.
I usually go to wash my face and hands every 3-4h.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
Giga cope
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
2018 and this kind of posts still exists
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
Ayyy but no doggooo?! DownBote
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
Oy vey. Don't forget to drink your soy daily.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
>everyone is ugly in HS
Major COPE
JFL if you weren't fingering girls during fourth period.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, LooksJourney and Nibba
They see that chads have the best haircuts so they assume that if you get a haircut like them you’ll transform into a Chad. Same goes with confidence. Lmao.
Normies can simply not understand the idea that multiple factors can contribute to an outcome lol
 
I fucking hate reddit, it’s the most cucked site on earth.
 
  • +1
Reactions: Nibba
That post was hard on the eyes. If you're going to preach looksmax techniques, then may wanna start with your presentation skills.
 
  • +1
Reactions: Nibba

Similar threads

Gerardwayfan
Replies
13
Views
409
gabbeascend
gabbeascend
D
Replies
5
Views
102
mirrormogger
mirrormogger
coispet
Replies
87
Views
1K
coispet
coispet
<6PSLcel
Replies
16
Views
74
TechnoBoss
TechnoBoss
R
Replies
12
Views
279
ndos
ndos

Users who are viewing this thread

Back
Top