Deleted member 5746
Coping manlets hate me - Manlet killer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Och vem är du?Hör inte ordets innebörd till allmänbildningen? Du visste alltså inte detta redan?
Its over. Its beyond over.Hop on fin ASAP, you’re balding .
It's truerateme, even tho they're cucks (only foids get many comments, nobody gives a shit about males) they usually don't sugarcoatWatch the fuckers give him a 6/10 and tell him he needs better clothes and face yoga jfl
Vrf skulle jag kunna tyskaHör inte ordets innebörd till allmänbildningen? Du visste alltså inte detta redan?
Svårt med läsförståelse eller försöker du bara finta bort det jag sade?Och vem är du?
Dude as a smart man once said “In 10 years looking at a woman will be a crime” - @higgabiggaIt's truerateme, even tho they're cucks (only foids get many comments, nobody gives a shit about males) they usually don't sugarcoat
Asså va?Svårt med läsförståelse eller försöker du bara finta bort det jag sade?
Vrf skulle jag kunna tyska
Jag har absolut aldrig , inte en enda gång hört ”untermensch” förut. Jag lärde mig inte tyska i skolan och jag kan inte ett enda ord tyska? Hur fan kan du jämföra ordet ”undermänniskor” till ”nej” och siffrorna 1 och 2?.Lol. Behöver man kunna finska för att veta vad ykse kakse kolme betyder? Behöver man kunna ryska för att veta vad njet betyder? Det handlar om allmänbildning, du ksk inte förstår det. Dock har jag medlidande om du nu är en förvirrad blatte utan ordförståelse.
"Face yoga"Watch the fuckers give him a 6/10 and tell him he needs better clothes and face yoga jfl
JFL"Face yoga"
View attachment 472506
Det er ikke alle der lærer tysk i skolen din fucking klovn.Lol. Behöver man kunna finska för att veta vad ykse kakse kolme betyder? Behöver man kunna ryska för att veta vad njet betyder? Det handlar om allmänbildning, du ksk inte förstår det. Dock har jag medlidande om du nu är en förvirrad blatte utan ordförståelse.
finsk* Det giver stadig ikke mening at regne med at nogen kan forstå russisk jflLol. Behöver man kunna finska för att veta vad ykse kakse kolme betyder? Behöver man kunna ryska för att veta vad njet betyder? Det handlar om allmänbildning, du ksk inte förstår det. Dock har jag medlidande om du nu är en förvirrad blatte utan ordförståelse.
?finsk*