Scar above my eye.

It was 6 leprechauns actually :feelshmm: I managed to fend off five of them, but the last one smacked me with a shillelagh, and that's what caused my injury. Lil bastard was quick :ogre:
Legit caged irl. :lul:
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk and TechnoBoss
Op welke manier werd jouw sociale isolatie veroorzaakt door depersonalisatie? Ben geïnteresseerd.

Laag zelfvertrouwen bij mij door: Mishandeling van ouders + pesten en buitensluiting op school.
Als ik terug denk aan deze jeugd vind ik het niet meer dan logisch dat ik heel weinig zelfvertrouwen heb.

Het 'sociale succes' dat ik dusver gehad heb was vaak gebaseerd op 'fake it till you make it' waarbij ik als een soort acteur een rol toe-eigen en hierin met mensen om ga.
Ik weet vaak niet eens meer wie 'de echte ik' is. Dit is iets waar ik veel mee worstel: Ik heb geen eigen identiteit en pas mij meer aan, afhankelijk van de situatie of wat van mij verwacht wordt.
prc door wat je omschreven hebt, ik wist niet meer wie ik was en geen identiteit had. het voelde 24/7 alsof iedereen mij haatte en alsof ik een alien was die zich voordeed als mens. Dit veroorzaakte ook 0 zelfvertrouwen blabla en een angst in het omgaan met mensen. Dit kwam allemaal door het abusen van lsd, elke dag 5 tabs voor weken en zo begon het.

Nu is het natuurlijk al veel beter sinds ik lsd niet meer abuse maar ik struggle nog steeds met bipolaire stoornis. De depersonalisatie is al verdwenen dus kan ik nu weer functioneren als mens en voel ik mij niet meer een social outcast zogezegd. Hoe redpill het ook klinkt, ik heb weliswaar mezelf zo wat gevonden in the sense dat ik nu wel weet wie ik ben en mezelf accepteer ipv boos of geïrriteerd te worden hoe ik praat, beweeg.

wat mij vooral heeft geholpen is efjes wegstappen van de hallucinogenics
 
Bro looks like a model while claiming to be the biggest Truecel on earth, the drugs made him mentally ill
Stop gaslighting this man
He’s a mtn with ltn appeal
@deadmanwalking
 
  • Hmm...
  • +1
Reactions: deadmanwalking and The Grinch
Stop gaslighting this man
He’s a mtn with ltn appeal
@deadmanwalking
I don’t actually mean that he can work as a model. It’s sign of autism to take everything word by word, get yourself checked, maybe you have autism. Also why are you tagging another user in hopes of getting reps for your post? Weird
 

Similar threads

D
Replies
5
Views
462
Deleted member 18879
D
D
Replies
36
Views
4K
YoungWerther
Y
Deleted member 13779
Replies
22
Views
6K
𝐀𝐬𝐬𝐲𝐫𝐢𝐚𝐧 𝐖𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫
𝐀𝐬𝐬𝐲𝐫𝐢𝐚𝐧 𝐖𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫

Users who are viewing this thread

Back
Top