TUSSELEIF
Nordic With Assburgers
setesdalsk
Ekte bondeknøl aksent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
setesdalsk
ok BICNo tienes pinga chad
@StrangerDanger tankar?
There should be a rule to only allow one nordic in a thread at a particular time. Just look at this thread and they make megathreads everyweek speaking in gibberish.
There should be a rule to only allow one nordic in a thread at a particular time. Just look at this thread and they make megathreads everyweek speaking in gibberish.
käften folk som du är allt vad som är fel med sverigevad är felet på folk som inte pratar rikssvenska
jävla bonde
Kommer från han som säger att danskar är bättre än svenskar!!! Ironisktkäften folk som du är allt vad som är fel med sverige
i fråga om dialekter är norrmännen bästKommer från han som säger att danskar är bättre än svenskar!!! Ironiskt
nej för höga toneri fråga om dialekter är norrmännen bäst
jag menar attityden mot demnej för höga toner
de låter som om de sjunger
skicka nu din röst mupponej för höga toner
nej men du får gärna skicka din röst buddy boyoskicka nu din röst muppo
nej för höga toner
StrangerVillie and Ginger Londonvillienej men du får gärna skicka din röst buddy boyo
Never check his IG comments on his posts frwhen king hernan drago speaks spanish women become wet
nej men du får gärna skicka din röst buddy boyo
curryvillieStrangerVillie and Ginger Londonvillie
mándame tu vozStrangerVillie and Ginger Londonvillie
I wish, I'm latinovillie insteadcurryvillie
Tu primero chadm
mándame tu voz
5 page thread of sanscritjag beklagar kompis
bäst att du stannar på landet där du bor för du kommer bli mobbad bland civilisationen
Tu primero chad
jag nitar digjag beklagar kompis
bäst att du stannar på landet där du bor för du kommer bli mobbad bland civilisationen
si, sabes que ya llevo un rato mirandote, tengo que bailar contigo hoy, vi que tu mirada ya estaba llamandome, muestrame el camino que yo voy, tu, tu eres el iman y yo soy el metal, me voy acercando y voy armando el plan, ya, ya me esta gustando mas de lo normal, todos mis sentidos van pidiendo más, esto hay que tomarlo sin ningun apuroTu primero chad
si, sabes que ya llevo un rato mirandote, tengo que bailar contigo hoy, vi que tu mirada ya estaba llamandome, muestrame el camino que yo voy, tu, tu eres el iman y yo soy el metal, me voy acercando y voy armando el plan, ya, ya me esta gustando mas de lo normal, todos mis sentidos van pidiendo más, esto hay que tomarlo sin ningun apuro
jag stämmer digjag nitar dig
nice orbitals
no h'es a dicklet mine is 14 inchesOk bigdiccjim
Did you know he is a dark triad slayer unironicallynice orbitals
No hes notDid you know he is a dark triad slayer unironically
jag stämmer dig
jag kommer med mina kusinerjag stämmer dig
Nah he has fucked blonde models and ran over peopleNo hes not
No me mires así, me sorprendesNah he has fucked blonde models and ran over people
He is very dark triad unironiclly, he cheats 24/7
du skulle se hans epaKom då bönder!
View attachment 1243633
EPA LOLdu skulle se hans epa
Greek/italian mogs hard
har ingenEPA LOL
Vad har du för bil då
??? No they aren't...Japanese and Korean are halo if you are white. Girls are impressed by that shit.
So trueIndian languages.
Arabic and RussianAnyways some actual sexy languages
Romanian, Greek, Russian and Arabic
I like how russian sounds.Arabic and Russian