L88
Fuchsia
- OP
Vafan jag trodde dom skulle vara hårda med deOkq8 leggar inte heller, dem får inte betalt tillräckligt för att bry sig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vafan jag trodde dom skulle vara hårda med deOkq8 leggar inte heller, dem får inte betalt tillräckligt för att bry sig![]()
Yes its good
what is this take

What is he even sayingWhy is this guy randomly speaking a different language, what a weirdo![]()
What brand/taste?im on it rn but i dont feel much on 12mg
uppväxt på gatorna av göteborg, sånt som händerVafan jag trodde dom skulle vara hårda med de

Ehh cant agree on 10/10First snus was lowkey a trip10/10 life experience jfl
se7en 12mg cherryWhat brand/taste?
Puked 4 times and felt like shit, had to walk home for like 25 minutesFirst snus was lowkey a trip10/10 life experience jfl
göteborg är inte allatuppväxt på gatorna av göteborg, sånt som händer![]()

Nähe du jag var i göteborg o såg pablo i en affär så jag tänkte fuck it jag testar köpa, o arabjäveln legga miguppväxt på gatorna av göteborg, sånt som händer![]()
germanywhat is this take
where u from?
hur gammal är du då,?Nähe du jag var i göteborg o såg pablo i en affär så jag tänkte fuck it jag testar köpa, o arabjäveln legga mig![]()
min första var mighty peppermint 6 prickigPuked 4 times and felt like shit, had to walk home for like 25 minutes![]()
Snart 18hur gammal är du då,?
Puked 4 times and felt like shit, had to walk home for like 25 minutes![]()
I don't remember what I took but ts had me dizzy af for the next hour and shitEhh cant agree on 10/10![]()
Yup, strong and taste decen. The hit from them is so niceare cubas really the best out here?
im thinking about buying them
UncSnart 18
what power should i start with?Yup, strong and taste decen. The hit from them is so nice
Vadå hur gammal är du
Bro dont start with cuba u will diewhat power should i start with?
Snart 17Vadå hur gammal är du![]()
Damn o du snusar?Snart 17![]()
Första när jag va 12-13, samma med vapes och dricka osvDamn o du snusar?![]()
Vad i helveteFörsta när jag va 12-13, samma med vapes och dricka osv

Borde lowk sälja överprisat till mindre, kanske nya metanVad i helvete
Folk nu för tiden e ju förfan galna, såg två 10 åriga tjejer köpa vape av nån gammal arab![]()
Göteborg är astråkigt dockBorde lowk sälja överprisat till mindre, kanske nya metan
Inte så farligt dock, har 14 åringar som röcker Weed, i Göteborg trakterna hittar man allt![]()
Nja ganska kul att bara hitta på skit och hänga med wnana be gangster idioter hela dagarnaGöteborg är astråkigt dock![]()
Stockholm e bästNja ganska kul att bara hitta på skit och hänga med wnana be gangster idioter hela dagarna
Norrland är mycket bättre dock![]()
Stockholm e bäst![]()
Folk som hatar på stockholm i 202026
Just quitted recently. I’m a free being nowDo you do snus/have you tried?
What is your fav? Mine is prob cuba black cola or greatest 16mg![]()
Dedication not addiction bhaiJust quitted recently. I’m a free being now
Jag hatar bara för andra gör det, själv gillar jag Stockholm.Folk som hatar på stockholm i 202026![]()
Do you do snus/have you tried?
What is your fav? Mine is prob cuba black cola or greatest 16mg![]()
Sure. I feel way superior nowDedication not addiction bhai
Såg du sabuun groda?Jag hatar bara för andra gör det, själv gillar jag Stockholm.
Var där på Comic Con (håll käften, mobba mig inte), och det va as nice och fint, rena drömmen![]()
Önskar, såg Shaun Banan dockSåg du sabuun groda?![]()
Galet assåÖnskar, såg Shaun Banan dock![]()
Damn its nice i like itCuba black peach![]()
Du sa att du köpte online, vilken sida, och har dem vapes medDamn its nice i like it![]()
Snusbolaget e helt klart bäst. tror dom hade greatest för typ 25 spänn dosan i en stock. Jag tror dom har vapes me. men man måste verifiera med bank idDu sa att du köpte online, vilken sida, och har dem vapes med
Hur gör jag då, är ju under 18Snusbolaget e helt klart bäst. tror dom hade greatest för typ 25 spänn dosan i en stock. Jag tror dom har vapes me. men man måste verifiera med bank id
Hitta nån som kan beställa åt digHur gör jag då, är ju under 18![]()
Alltså lowk får be syrran göra detHitta nån som kan beställa åt dig![]()