Sokakta hiç chad gördünüz mü

BladerFlame

BladerFlame

LeFort lover
Joined
Sep 2, 2025
Posts
512
Reputation
453
Dışarda bugüne kadar gördüğüm en iyisi hhtn-lowchadlite falandı ama o da 165-170 arasıydı ve sadece bir kere tranwayda denk geldi :lul:

ama onun haricinde çoğu kişi gördüğüm kadarıyla ltn-hltn Arası. Benim yaşadığım yerden mi kaynaklı bilmiyorum ama hiç highchadlite ya da chad görmedim sizde de böyle mi?
 
  • +1
Reactions: stacyworshipper, Iranidnordid, T-BAG and 4 others
londrada lucas bergwallı görmüştüm
 
  • +1
  • Woah
Reactions: stacyworshipper, Gordon Freeman and Topkra
Bizim evin etrafı bar dolu ve geceleri yürüyüş yapmayı seviyorum
Haftada 1-2 tane cl görüyorum ama irl chad görmedim şu ana kadar
 
  • +1
Reactions: stacyworshipper, kullancı1998572619, Gordon Freeman and 2 others
bizim okulda vardi bir tane, bence chad overrate olabilir ama
 
  • Hmm...
  • +1
Reactions: stacyworshipper and BladerFlame
Mülteciler gelmeden önce Hatayda sokaklar bunlarla doluydu ak
 
  • JFL
Reactions: stacyworshipper and Serialsuicide
hollandada gördüm chad nick truelove sandım hatta
 
  • +1
Reactions: stacyworshipper and Gordon Freeman
  • JFL
  • +1
Reactions: stacyworshipper, velwetyy, Gordon Freeman and 1 other person
chad gördümmü bilmiyorumda 1.90-95 cl görmüştüm
 
  • +1
Reactions: stacyworshipper and BladerFlame
Bizim evin etrafı bar dolu ve geceleri yürüyüş yapmayı seviyorum
Haftada 1-2 tane cl görüyorum ama irl chad görmedim şu ana kadar
Rate yapmayı bilmediğim zamanlar dışında hatırladığım kadarıyla hayatımda cl görmeyi geç lcl bile aşırı nadir görüyorum siz nerelerde yaşıyorsunuz amk

bizim burada mülteci dolu acaba ondan mı amk Çoğunluk ltn-hltn
 
  • +1
Reactions: Gordon Freeman
  • +1
Reactions: Gordon Freeman and BladerFlame
antalya sokakları chad kaynıyor
 
  • Woah
  • JFL
Reactions: BladerFlame and Topkra
Last edited:
  • JFL
Reactions: Topkra and Gordon Freeman
Ağrı doğubeyazıtta gelirsen görürsün
 
  • JFL
  • Woah
Reactions: Serialsuicide and BladerFlame
Dışarda bugüne kadar gördüğüm en iyisi hhtn-lowchadlite falandı ama o da 165-170 arasıydı ve sadece bir kere tranwayda denk geldi :lul:

ama onun haricinde çoğu kişi gördüğüm kadarıyla ltn-hltn Arası. Benim yaşadığım yerden mi kaynaklı bilmiyorum ama hiç highchadlite ya da chad görmedim sizde de böyle mi?
türkiye sokaklarında gormek cok zor fakat 2 gun once bizim sokakta 190/sarışın/kaslı/mhtn-hhtn gormustum amk bi kıskandım orospucocunu😡😡
 
IMG 3108
 
Geçen hafta çarşıda 2 metre mi ne backpack methodu yapan bir htn falan gördüm hatırladığım bi bu var
 
  • +1
Reactions: BladerFlame
amk bizim gymde bitane çocuk var alman

195 dirty blonde mavi gözlü tan skin

pek kasi yok ama genetik inanilmaz wide clavicle

hollow cheeks

pürüzsüz cilt


sadece kendimi öldüresim geliyo çocuğu gördükçe amk
 

Similar threads

nikolata
Replies
10
Views
170
Topkra
Topkra
blackpillruinedmyli
Replies
15
Views
226
murad.89
M
Futanari
Replies
17
Views
190
Futanari
Futanari
L
Replies
6
Views
233
stacyworshipper
stacyworshipper

Users who are viewing this thread

Back
Top