SVENSKA, ÄR 176CM 17ÅR OCH VILL BÖRJA MED PEPTIDER

VikingLarpLiljekall

VikingLarpLiljekall

True Swedish viking
Hur illa är det egentligen att vara 177cm i sverige. vill börja med petider i 17 år ålder men vet inte vart jag ska köpa

• +1
Reactions: Leo
  • +1
  • JFL
Reactions: goobermaxxing17, Revan, Mazilias and 5 others
  • So Sad
  • JFL
Reactions: Revan, byeverysecond and VikingLarpLiljekall
inte så illa om du är liksom minst hmtn

alltså jag e 177 o har inte haft svårigheter me mtbs, men kan dock erkänna det har blivit svårare

• +1
Reactions: Revan and Mazilias
inte så illa om du är liksom minst hmtn

alltså jag e 177 o har inte haft svårigheter me mtbs, men kan dock erkänna det har blivit svårare
Nej helt ärligt, tjejer har jag inte svårt med när jag väl snackar med dom. skulle till och med säga att jag är jäkligt bra på det. tyvärr är jag i en situation där jag går på en utbildningsplats helt utan kompisar och kompisarna jag har går på andra utbildningsplatser, där dom blir inbjudna på fester och bygger sociala relationer etc. det missar jag nästan helt och hållet. jag lever i social isolering. min ide är att jag behöver väga upp detta mitt utseende för att bättre kunna ATRAHERA tjejer ännu starkare än vad jag gör nu. desutom är jag trött på brudar med lägre intelligens än vad jag har...

Hur illa är det egentligen att vara 177cm i sverige. vill börja med petider i 17 år ålder men vet inte vart jag ska köpa
letrozole och minst 10 ui hgh är det ända som kommer rädda dig, kommer va dyrt och du kommer nog må piss pga att du inte har något östrogen, detta kommer dock bara gå om dina tillväxtplattor fortfarande är öppna så kolla up det hos doktorn med xray