Svenska🇸🇪

D

Deleted member 33942

Limitless
Ut med invandrare

• +1
  • Hmm...
Reactions: RedDragonSlayer67, Leo, Deleted member 300207 and 2 others
ingen svar 💀

• Hmm...
  • +1
Reactions: Deleted member 300207 and Nothing
@False translate

• +1
Reactions: Deleted member 300207
  • JFL
  • +1
Reactions: BrutusTheBulldozer, RedDragonSlayer67 and Deleted member 300207
Han är en pantad dalit med 40iq
1775772651926

• JFL
  • +1
  • JFL
Reactions: lnceIs and Leo
Jeg er sønn av innvandrere 💀
We can tell bro, stinky fag, allergic to fragrances. Bro is hating on people who smell good and wants to instead spread his natural man made dick cheese scents to imitate being a caveman:Snorlax:

• +1
Klassiker, förväntade mig inget annat av din typ, det är emot broderns religion att duscha, negern använder puder under armarna för att imitera deo

• +1
We can tell bro, stinky fag, allergic to fragrances. Bro is hating on people who smell good and wants to instead spread his natural man made dick cheese scents to imitate being a caveman:Snorlax:
Caged at stinky fag :KEKEZ:

I'm not Indian so we chilling 🫲😝

Klassiker, förväntade mig inget annat av din typ, det är emot broderns religion att duscha, negern använder puder under armarna för att imitera deo
I'm not a muzzie keep coping. You're so emotional 😨🫲

:lul::lul: mannen vad talar du om, varför antar du ba att han är svart eller typ muslim? :feelsuhh: son av invandrare kan verkligen vara vilken nationalitet som helst förutom svensk:feelswhy:

:lul::lul: mannen vad talar du om, varför antar du ba att han är svart eller typ muslim? :feelsuhh: son av invandrare kan verkligen vara vilken nationalitet som helst förutom svensk:feelswhy:
Han sa själv att han var brun dumbass

• Hmm...
  • Hmm...
Jag gillar invandrare

Klapp igjen lille cuck landet ditt blir tatt øve

• +1
Reactions: nwed and o_Owtf
sverige är tuff mannen. hush up :feelswah:
🤣🤣🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴Sverige har ingen kontroll på immigrasjon eller identitet imens oss her i Norge har god integrering og vi i dag va nasjonaldagen våres

• JFL
Reactions: Leo
🤣🤣🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴Sverige har ingen kontroll på immigrasjon eller identitet imens oss her i Norge har god integrering og vi i dag va nasjonaldagen våres
sa aldrig att norge var ett dåligt land :heart:

• Love it
Reactions: unknownhtnfromeu
Ishopspeed norway:lul:

• JFL
Hald din kæft du bøsse
Nästan 40k reps på mindre än 5 månader är sjukt hur många timmar om dagen spenderar du här mannen

• +1
  • JFL
  • +1
Reactions: unknownhtnfromeu and Puregorillagenetics