swedchud
Neurodievirgin
i demand you all celebrate this @Revan gå och käka en tårta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drar personligen på ett bröllop inte så trevligt väder här i norr nu men aja är typ soligt en dag i veckan sen molnigt restenfuck jag glömde att det var national dagen idag
@False @Leo @Scandi. @RedDragonSlayer67 vad gör ni för kul?
asså jag bor i norge bre, kommer fan inte sitta o fira nån svensk nationaldagfuck jag glömde att det var national dagen idag

bögasså jag bor i norge bre, kommer fan inte sitta o fira nån svensk nationaldag![]()
dåligt väder här nere i stockholm ocksåDrar personligen på ett bröllop inte så trevligt väder här i norr nu men aja är typ soligt en dag i veckan sen molnigt resten
bög
dåligt väder här nere i stockholm också![]()
asså jag bor i norge bre, kommer fan inte sitta o fira nån svensk nationaldag![]()
är resten av svenska grabbarna här i södra sverige eller antar ingen är i norr bor typ 1h30min från finska gränsenbög
dåligt väder här nere i stockholm också![]()
Inte ett pissfuck jag glömde att det var national dagen idag
Go and invade norway or some shiti demand you all celebrate this @Revan gå och käka en tårta
ingen bor vid finland brorär resten av svenska grabbarna här i södra sverige eller antar ingen är i norr bor typ 1h30min från finska gränsen
Gränsen är sjukt deprimerande ska du veta har aldrig sett en finsk person på gränsen som är glad enda anledningen svenskar åker dit är för att köpa alkoholingen bor vid finland bror![]()
dаmn, depressingGränsen är sjukt deprimerande ska du veta har aldrig sett en finsk person på gränsen som är glad enda anledningen svenskar åker dit är för att köpa alkohol

fire brorView attachment 5180272
Kostymmaxxad idag
Tack brordаmn, depressing
fire bror![]()
Would rather invade denmarkGo and invade norway or some shit
What happens today? Idk what makes this day special and what people dofuck jag glömde att det var national dagen idag
What do you think of Norway vs Sweden. Want to go to either and I'm figuring it outi demand you all celebrate this @Revan gå och käka en tårta
I mean depends on what you want to seeWhat do you think of Norway vs Sweden. Want to go to either and I'm figuring it out
I mean want to play football thereI mean depends on what you want to see
Gonna get my highlights then go to tier 5 in Winter if it all works outI mean depends on what you want to see
Hope it works out broGonna get my highlights then go to tier 5 in Winter if it all works out
Thanks bhaiHope it works out bro
brorWhat happens today? Idk what makes this day special and what people do