Deleted member 13592
Diamond
einar död wat nou
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
me and @lutte are both refugees in malmo but know swedishIm swedish but i dont speak the language
Based, we need more refugees. Im 100% swedish (did dna test too). But I dont know the languageme and @lutte are both refugees in malmo but know swedish
nej jag är inte finlandssvensk jag ska prata svenska eftersome jag studie svenska i skolaär du finlandssvensk
tvångssvenska @BigBiceps @Wallenbergnej jag är inte finlandssvensk jag ska prata svenska eftersome jag studie svenska i skola
tvångssvenska @BigBiceps @Wallenberg
är det din lärare?
hur kan finnarna någonsin återhämta sigtvångssvenska @BigBiceps @Wallenberg
Go to Hanken. It's a good school.nej jag är inte finlandssvensk jag ska prata svenska eftersome jag studie svenska i skola
are u there?Go to Hanken. It's a good school.
Norsen, Hanken, HandelsbankenGo to Hanken. It's a good school.
No, but I studied some courses there that were conducted in English.are u there?
Well then you're obviously not. I'll tell what you are. Whiny, little bitch.Im swedish but i dont speak the language
Legit as fuck. Virgin nerds go to Aalto to become researchers or professors, whereas NT chads go to Hanken with shit tier grades, and can use good networks of finlandsvenskar to get good career.Go to Hanken. It's a good school.
Vi var tvungna att göra det åt demhur kan finnarna någonsin återhämta sig
det är ganska ädelt av oss svenskar att civilisera dessa asiaterVi var tvungna att göra det åt dem
Bland de tidigaste aktiva för att grundlägga en litteratur på finska kan nämnas Reinhold von Becker, Gustaf Renvall, Andreas Johan Sjögren, Jacob Judén och Zacharias Topelius d. ä. Deras arbete fortsattes av Elias Lönnrot, M.A. Castrén med flera betydande forskare och skriftställare.
Fennomani – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Yeah. If you can speak fluent Swedish Hanken is a great school. Easier to get into than Aalto. But Aalto is good too if you can't speak Swedish.Legit as fuck. Virgin nerds go to Aalto to become researchers or professors, whereas NT chads go to Hanken with shit tier grades, and can use good networks of finlandsvenskar to get good career.
Fucking swedes ngl...Yeah. If you can speak fluent Swedish Hanken is a great school. Easier to get into than Aalto. But Aalto is good too if you can't speak Swedish.
Fucking swedes ngl...
Yeah. If you can speak fluent Swedish Hanken is a great school. Easier to get into than Aalto. But Aalto is good too if you can't speak Swedish.
Tvångssvenska ja eller nej?Fucking swedes ngl...
nejTvångssvenska ja eller nej?
Ja jag älskar sverigeTvångssvenska ja eller nej?
Vi sitter här i rinkeby och spelar med BBCvi sitter i Ventrilo och spelar DotA
Någon kom inte in på Hanken
Das riteJa jag älskar sverige
They offer courses in English. That's how I studied there.Någon kom inte in på Hanken