Gordon Freeman
Silver
- Joined
- Mar 6, 2026
- Posts
- 617
- Reputation
- 2,372
600km var aranızda kızı niye stalklatıyon mkYok kayan falan ajanlarım bilgi veriyor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
600km var aranızda kızı niye stalklatıyon mkYok kayan falan ajanlarım bilgi veriyor
bizim burdada sokağa bok suyu akıyordu ondan sordum antalyadayımBanada söylemedinki olm
Valla attığı fotoraflardan ve ağzından alabildiğim 3-5 lafa bakarak konuşmak gerekirse
View attachment 5276686
Şu fotorafın içinde bi yerde olmalı
İlk defa bisey hissettim bra o 600km kapanacak yakinda600km var aranızda kızı niye stalklatıyon mk
Biliyoz knk söylemene gerek yokantalyadayım
Sadece boksuyu aksa keşkebizim burdada sokağa bok suyu akıyordu ondan sordum antalyadayım
larp değilBiliyoz knk söylemene gerek yok
kimse larplamıyoki antalyadayız zatenlarp değil
ilçe vermicem ama kanıtlama derdim yok antalyadayımkimse larplamıyoki antalyadayız zaten
@Gordon Freeman
Şehire teröristler iniyor kız mı gelicekla tipini gördü mü gördüyse zaten ilk otobüsle gelridi yanına
its okay bra sen dışarda org lurklarken seni bulucazilçe vermicem ama kanıtlama derdim yok antalyadayım![]()
kütüphanede org browslayan kimdi aklıma o geldi yaits okay bra sen dışarda org lurklarken seni bulucaz
geçen aytde kantinde lurkledim biraz onun dışı org açmıyom dışardaits okay bra sen dışarda org lurklarken seni bulucaz
@IlIkütüphanede org browslayan kimdi aklıma o geldi ya
dathoydu herhaldekütüphanede org browslayan kimdi aklıma o geldi ya
CL götüm AQ maardasi190 cl mtble ugrasıyo sal amg
Biraz kotu burun sekli harici flawi yok amk ufak tefek seyler sadeceCL götüm AQ maardasi
Saysana bakim 3 tane T3 ya da üzeri flaw![]()
Maarda veletligimi biliyor lower third kötüydü o aralarCL götüm AQ maardasi
Saysana bakim 3 tane T3 ya da üzeri flaw![]()
Suan kotu degil amaMaarda veletligimi biliyor lower third kötüydü o aralar
Top3 dedikleri adamın burnu yamuk yarram gibi aq (Alfredo) çok kasmayınBiraz kotu burun sekli harici flawi yok amk ufak tefek seyler sadece
Gonionlar dışarı patladi cene ucu büyüdü 18e dogru eyw AllahSuan kotu degil ama
BizdirAdamın burnu yamuk
knk 600 biseymi aq benim okulda 2011li karilarin 3k takipcileri var aminakoyimBeyler over mi yks sonrası acti hesabı kiz yine. Yani baya çalışkan duzgun biri gibiydi çok tanimiyorum 600+ takipçisi var 600+ ne amk 600 ne amk ne çeviriyorsun sen arkada görünce sinir krizi geçiricektim htb falanda değil ama takıntılıyım over mi bunların niye takipçisi yüksek
Kanka hala damak paleti falan yaziyon sinirlerim hopladi gece gece yatiyom benBizdir direk damak paleti uneven
Bizim anadolulu arifler 50-200 max metropol farkı copelanirknk 600 biseymi aq benim okulda 2011li karilarin 3k takipcileri var aminakoyim
patlak tayfa yeni nesil gümbür gümbürknk 600 biseymi aq benim okulda 2011li karilarin 3k takipcileri var aminakoyim
Yüzünü gördm btwserialin hayaller sence chad adam buraya girer mi
Kanka
Kanka sen chadsin farkındamısın
Clnin düştüğü hallere bak amk kaç yaşındasın da ilk defa hissettin kanka sikinin dinamiklesmesini mi hissettinİlk defa bisey hissettim bra o 600km kapanacak yakinda
Olm sizin chad kelimesine karşı bi gareziniz falanmı var niye cl diyonuz aqClnin düştüğü hallere bak amk kaç yaşındasın da ilk defa hissettin kanka sikinin dinamiklesmesini mi hissettin
18de buradaki karılar yobaz kezban ork keko hırt falan umudu çoktan kesmişim bu yaratiklardanClnin düştüğü hallere bak amk kaç yaşındasın da ilk defa hissettin kanka sikinin dinamiklesmesini mi hissettin
Bu karı nerden peki18de buradaki karılar yobaz kezban ork keko hırt falan umudu çoktan kesmişim bu yaratiklardan
BuyuksehirBu karı nerden peki
Akdeniz'de miBuyuksehir
Bi manası yok takipçi sayısının en orospular genelde düşük takipçili olanlar oluyo gözlemlediğimBeyler over mi yks sonrası acti hesabı kiz yine. Yani baya çalışkan duzgun biri gibiydi çok tanimiyorum 600+ takipçisi var 600+ ne amk 600 ne amk ne çeviriyorsun sen arkada görünce sinir krizi geçiricektim htb falanda değil ama takıntılıyım over mi bunların niye takipçisi yüksek
Değişir ya karşıdaki kız çevresinin öyle olmamasına karşı zorla müdahale ediliyorsa takipçi sayısı düşükBi manası yok takipçi sayısının en orospular genelde düşük takipçili olanlar oluyo gözlemlediğim
İlla istisnalar var zaten ama gözlemim bu şekilde birebir tanıdığım insanlardanDeğişir ya karşıdaki kız çevresinin öyle olmamasına karşı zorla müdahale ediliyorsa takipçi sayısı düşük
Eğer bir müdahale olmuyorsa genellikle takipçi sayıları yüksek oluyor