Takipci sayisi

Banada söylemedinki olm

Valla attığı fotoraflardan ve ağzından alabildiğim 3-5 lafa bakarak konuşmak gerekirse
View attachment 5276686
Şu fotorafın içinde bi yerde olmalı
bizim burdada sokağa bok suyu akıyordu ondan sordum antalyadayım
 
  • JFL
Reactions: piuafl, Thrill, OversallSülo and 2 others
  • JFL
Reactions: Thrill, Kayra139, Gordon Freeman and 1 other person
la tipini gördü mü gördüyse zaten ilk otobüsle gelridi yanına
 
  • +1
  • JFL
Reactions: piuafl, Thrill, iwishiwastaller and 1 other person
190 cl mtble ugrasıyo sal amg
 
  • +1
  • JFL
  • WTF
Reactions: Gordon Freeman, Thrill, OversallSülo and 2 others
bide ünide sikiscektir o yüzden knk
iliskin olmadıgı karıya takılma sacma
 
  • +1
  • JFL
  • So Sad
Reactions: googlegemini, Gordon Freeman, Thrill and 3 others
Okurken sinir oldum

Chad Ramblings.
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: Gordon Freeman, Thrill, OversallSülo and 1 other person
  • JFL
Reactions: piuafl, Topkra, Gordon Freeman and 4 others
CL götüm AQ maardasi

Saysana bakim 3 tane T3 ya da üzeri flaw:feelskek:
Biraz kotu burun sekli harici flawi yok amk ufak tefek seyler sadece
 
  • +1
Reactions: Thrill, NoxInfernum and OversallSülo
  • +1
Reactions: Thrill and NoxInfernum
Biraz kotu burun sekli harici flawi yok amk ufak tefek seyler sadece
Top3 dedikleri adamın burnu yamuk yarram gibi aq (Alfredo) çok kasmayın
 
  • +1
  • JFL
Reactions: jsbera, Topkra, Thrill and 2 others
Beyler over mi yks sonrası acti hesabı kiz yine. Yani baya çalışkan duzgun biri gibiydi çok tanimiyorum 600+ takipçisi var 600+ ne amk 600 ne amk ne çeviriyorsun sen arkada görünce sinir krizi geçiricektim htb falanda değil ama takıntılıyım over mi bunların niye takipçisi yüksek
knk 600 biseymi aq benim okulda 2011li karilarin 3k takipcileri var aminakoyim
 
  • +1
  • JFL
  • Love it
Reactions: jsbera, Gordon Freeman, Thrill and 3 others
knk 600 biseymi aq benim okulda 2011li karilarin 3k takipcileri var aminakoyim
Bizim anadolulu arifler 50-200 max metropol farkı copelanir
 
  • +1
Reactions: Thrill and cancsrs
knk 600 biseymi aq benim okulda 2011li karilarin 3k takipcileri var aminakoyim
patlak tayfa yeni nesil gümbür gümbür
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Gordon Freeman, Thrill, OversallSülo and 1 other person
Aklıma sean’o pryin başkası için terk edildiğini söyledigi interview geldi chadler bile guvende degil
 
  • +1
Reactions: Thrill and dixetheel
Kanka
Kanka sen chadsin farkındamısın
IMG 0905
 
  • JFL
Reactions: iwishiwastaller and Topkra
İlk defa bisey hissettim bra o 600km kapanacak yakinda
Clnin düştüğü hallere bak amk kaç yaşındasın da ilk defa hissettin kanka sikinin dinamiklesmesini mi hissettin
 
  • JFL
Reactions: Gordon Freeman, NoxInfernum and Topkra
Clnin düştüğü hallere bak amk kaç yaşındasın da ilk defa hissettin kanka sikinin dinamiklesmesini mi hissettin
Olm sizin chad kelimesine karşı bi gareziniz falanmı var niye cl diyonuz aq
 
  • JFL
  • Love it
Reactions: Naughty America, Gordon Freeman and NoxInfernum
Clnin düştüğü hallere bak amk kaç yaşındasın da ilk defa hissettin kanka sikinin dinamiklesmesini mi hissettin
18de buradaki karılar yobaz kezban ork keko hırt falan umudu çoktan kesmişim bu yaratiklardan
 
  • +1
Reactions: NoxInfernum
Beyler over mi yks sonrası acti hesabı kiz yine. Yani baya çalışkan duzgun biri gibiydi çok tanimiyorum 600+ takipçisi var 600+ ne amk 600 ne amk ne çeviriyorsun sen arkada görünce sinir krizi geçiricektim htb falanda değil ama takıntılıyım over mi bunların niye takipçisi yüksek
Bi manası yok takipçi sayısının en orospular genelde düşük takipçili olanlar oluyo gözlemlediğim
 
  • +1
  • Woah
Reactions: Gordon Freeman, Naughty America, Topkra and 1 other person
Bi manası yok takipçi sayısının en orospular genelde düşük takipçili olanlar oluyo gözlemlediğim
Değişir ya karşıdaki kız çevresinin öyle olmamasına karşı zorla müdahale ediliyorsa takipçi sayısı düşük

Eğer bir müdahale olmuyorsa genellikle takipçi sayıları yüksek oluyor
 
  • +1
Reactions: meynet and Gordon Freeman
Değişir ya karşıdaki kız çevresinin öyle olmamasına karşı zorla müdahale ediliyorsa takipçi sayısı düşük

Eğer bir müdahale olmuyorsa genellikle takipçi sayıları yüksek oluyor
İlla istisnalar var zaten ama gözlemim bu şekilde birebir tanıdığım insanlardan
 
  • +1
Reactions: jsbera

Similar threads

D
Replies
45
Views
730
Deleted member 175555
D
recai iskender
Replies
6
Views
244
szenn
szenn
NoxInfernum
Replies
14
Views
230
BugraSA
BugraSA
Futanari
Replies
21
Views
402
EK0
EK0

Users who are viewing this thread

Back
Top