TsarTsar444
Asexual peaceful balkan monk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
That's why there so tall. Just don't wash hand's theory legit?
miringI wipe my ass with my bare hands after I take a shit
i can confirm![]()
![]()
IDK man. mijn handen worden er droog van en ik heb eczeem op m'n vingers dus ik fok niet met zeep. water en soms een desinfecterende gel ofzo is genoeg.@Papabakvet @larsanova69 @DutchPrettyBoy @Alexanderr jongens wat heeft dit te betekenen?
mijn handen zijn ook uitgedroogd omdat ik ze te veel was jflIDK man. mijn handen worden er droog van en ik heb eczeem op m'n vingers dus ik fok niet met zeep. water en soms een desinfecterende gel ofzo is genoeg.
hahaha ja zie je. minder t dan man is echt nie goed al die chemicalien en shit.mijn handen zijn ook uitgedroogd omdat ik ze te veel was jfl
jfl ik heb beetje smetvrees man kan er niks aan doen. in de winter scheuren mn handen open en komt er bloed uit jflhahaha ja zie je. minder t dan man is echt nie goed al die chemicalien en shit.
@Papabakvet @larsanova69 @DutchPrettyBoy @Alexanderr jongens wat heeft dit te betekenen?
I always wash my hands.Remind me to never shake your hand @Papabakvet
gebaseerd. filthy ass americansI always wash my hands.
Im not a filthy american
Mama heeft me leren lopen, boze younes heeft me leren rennen.gebaseerd. filthy ass americans
Geen idee maat, ik wist ook niet dat wij tering goor waren@Papabakvet @larsanova69 @DutchPrettyBoy @Alexanderr jongens wat heeft dit te betekenen?
younes man gedraag jeMama heeft me leren lopen, boze younes heeft me leren rennen.
jflGeen idee maat, ik wist ook niet dat wij tering goor waren
Fr ouwe, mn naam staat r niet op maar het is niet jouw fietsyounes man gedraag je
broer als jij je fiets voor 1 seconde niet bij je houdt is ie gwn vd straatFr ouwe, mn naam staat r niet op maar het is niet jouw fiets
It iez whad it iezbroer als jij je fiets voor 1 seconde niet bij je houdt is ie gwn vd straat
haha moisturize dan beetje ofzo dat bloed is echt niet best manjfl ik heb beetje smetvrees man kan er niks aan doen. in de winter scheuren mn handen open en komt er bloed uit jfl
t helpt niet jfl want ik was mn handen teveelhaha moisturize dan beetje ofzo dat bloed is echt niet best man
oja kanker hahahaha, ja doe dan gewoon overnacht met wat vaseline ofzo bro idk ik heb dit probleem niett helpt niet jfl want ik was mn handen teveel
dankjewel bro voor de moeite jfloja kanker hahahaha, ja doe dan gewoon overnacht met wat vaseline ofzo bro idk ik heb dit probleem niet![]()
haha tuurlijk maatdankjewel bro voor de moeite jfl