the people on this site are fucking 15 years old

rawdogprince

rawdogprince

Lily Maymac's Cuck
Go fucking talk to a girl in class and fuck her. You shouldn't be rotting on here. PHAGGOTS. I'm 26 and wanna die so bad cuz girls dont like me. I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die

• +1
Reactions: OldRooster
im 17 ill have you know!

• +1
  • JFL
Reactions: Jamal2222, Deleted member 3299 and Danish_Retard
Some people should have never been blackpilled

• +1
Reactions: Gaia262, Deleted member 1507 and RAITEIII
Go fucking talk to a girl in class and fuck her. You shouldn't be rotting on here. PHAGGOTS. I'm 26 and wanna die so bad cuz girls dont like me. I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die I wanna die
High iq max looksmax and get the life u want

• +1
Reactions: Jamal2222
im 17 ill have you know!
lol bro if u are in highschool you have no excuse not to get pussy unless you're indian or somechit liek that. Just say hi to a girl and she will get wet for you. Maybe ask a girl to prom and fuck her at the after party if you truly are a subhuman.

• +1
  • Hmm...
Reactions: DidntRead, DutchPrettyBoy, Deleted member 4570 and 2 others
Bro stop being so miserable inject T if you have to.

• +1
Reactions: Danish_Retard
Gatorade me bitch

lol bro if u are in highschool you have no excuse not to get pussy unless you're indian or somechit liek that. Just say hi to a girl and she will get wet for you. Maybe ask a girl to prom and fuck her at the after party if you truly are a subhuman.

I cant atm all school events are closed and will be for the next few months. Im in my chrysalis stage once I finish my looksmaxxing and heightmaxxing I will go from subhuman to superhuman

Iam 15
Every girl is utterly disgusted by me
Iam a Incel at 15 because I have with no doubt experienced more rejection in my 15 years of life then some incels in their whole life
People on here rate me on average as 7/10 and only place where I can slay its outside my shithole country because only real girl who appreciate me are the girls outside my location

Last edited:
  • +1
  • Hmm...
Reactions: hebbewem, Deleted member 4570 and Deleted member 4430
14
But no talking for my FACE.

• +1
Reactions: DutchPrettyBoy and Deleted member 4570
Iam 15
Iam a Incel at 15 because I have with no doubt experienced more rejection in my 15 years of life then some incels in their whole life
People on here rate me on average as 7/10 and only place where I can slay its outside my shithole country
i would kill to be 15 again

• +1
Reactions: Golang, EverythingMaxxer and Chad69
i would kill to be 15 again
It sucks for me
Iam just coping it will get better after I get older
Imagine....
All your friends drinking doing drugs busting a nutt in your crushs asshole while Iam posting on this forum

Last edited:
  • +1
  • JFL
Reactions: Deleted member 4570, chadpreetcel123 and Deleted member 5521
It sucks for me
Iam just coping it will get better after I get older
Imagine....
All your friends drinking doing drugs busting a nutt in your crushs ashole while Iam posting on this forum
yeah i'm about a decade ahead of you. you absolutely need to ascend before you finish high school or it gets REALLY bad

• +1
Reactions: Golang and Chad69
I have had soo much rejections that I have completely given up with girls in my area.
yeah i'm about a decade ahead of you. you absolutely need to ascend before you finish high school or it gets REALLY bad
Can you rate me?

Last edited:
15 is incel age for most guys so it’s understandable. 20s is when you should stop being an incel so you still got a chance OP

Iam 15
People on here rate me on average as 7/10 and only place where I can slay its outside my shithole country because only real girl who appreciate me are the girls outside my location
You're fucking delusional if you think you've received more rejections than a trucel.

i wanna fuck

• +1
Reactions: Deleted member 4570
This place turned into eugene co and mix of braincels ffs

• Woah
Reactions: Toth's thot
Then how come you didn't get laid in high school? You think you're a special snowflake or something?

I didn't get laid in high school and I'm still a KHHV PERMAVIRGIN yet you don't see me make retarded low IQ threads like you.

BBCnews

:bluepill::bluepill::bluepill::bluepill:

suicidemax.me

i am ascending hard this Ramadan by starvemaxxing

but i am still too fat so i am incel

Not true girls have high standards

I got blackpilled 4 years ago at 15 too after the first rejection in my life (never tried again because I felt nothing until a couple months ago)
Started browsing lookism and shit.
Legit ascended me hard as fuck

oh i feel so sad for you babe. you can be my girlfriend if you want!! 🥰

i just wanna look better bro

Thread is good source for ignore list