NumbThePain
Admin - Dutch 🇳🇱🇮🇩 Leanmaxxer
Contributor
Sun is out. Birds are chirping. Everything green
Mirin
Mirin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Awwww, did you boyfriend not get the verification badge from numb? Awwwwws are you lashing out because of that? Awwwwwas nice as the sun is
@itzyaboyJJ didn't get his verification badge.
Your threads are the lowest effort piece of filth I've ever seen. They're just not worth my time and effort to even read let alone respond to. When I see one of your threads it genuinely ruins my day and drains all the positive energy that I have out of my body.
woah- we are not reading allat broYour threads are the lowest effort piece of filth I've ever seen. They're just not worth my time and effort to even read let alone respond to. When I see one of your threads it genuinely ruins my day and drains all the positive energy that I have out of my body.
Okay RoostersBrutal descension to piss cel
Im not him...Okay Roosters
Brutal descension to piss cel
Sun is out. Birds are chirping. Everything green
Mirin
Even though I hate it, but yesterday I was mirin it a bit when I was in natureIt’s that time of the year again
We have not to be like the Jews and favor our community, Khoya. Do not do propaganda to get another Moroccan mod.It’s that time of the year again
Nature with this weather is one of the things that keeps my heart alive bro.Even though I hate it, but yesterday I was mirin it a bit when I was in nature
Jews play it sneaky not publicly in a thread.We have to be like the Jews and favor our community, Khoya. Do propaganda to get another Moroccan mod.![]()
Hold up, let me edit it.Jews play it sneaky not publicly in a thread.![]()
Normie reels are accurate about that2025 is looking more colorful for some reason
Bhai, we zijn het tegenovergestelde. Ik vraag me af, heb jij ook sommige kleine momenten in de herfst en winter die je waardeert?Nature with this weather is one of the things that keeps my heart alive bro.
Zolang het niet boven de 25 graden komt in Nederland of België is het prima, anders wordt het weer zo’n benauwd oven gevoel.
Nigga is mod againBhai, we zijn het tegenovergestelde. Ik vraag me af, heb jij ook sommige kleine momenten in de herfst en winter die je waardeert?
Ja, eerlijk is eerlijk, was de laatste voor mijn gevoel wel te warm. Ik heb het nu ook warm
Never leftNigga is mod again
Weet je wat het is, ik heb niet echt een favoriet seizoen. Als ik echt moest kiezen, zou ik misschien de lente zeggen. In de winter verlang ik naar zon, maar zodra het zonnig wordt, mis ik soms juist weer de frisse kou. Voor mij zou het ideaal zijn als je de gezelligheid van de winter kon combineren met de lange dagen van de zomer. Maar ja, dat is eigenlijk tegenstrijdig, want het is juist die duisternis in de winter die het zo gezellig maakt.Bhai, we zijn het tegenovergestelde. Ik vraag me af, heb jij ook sommige kleine momenten in de herfst en winter die je waardeert?
Ja, eerlijk is eerlijk, was de laatste voor mijn gevoel wel te warm. Ik heb het nu ook warm
Ja, mensen kunnen daarin verschillen. Ik vind de lange felle dagen juist echt heel kut en word ik depri van omdat ik nocturnal ben en van de donker hou. Het vibed gewoon anders. Ik sta er eigenlijk niet op te wachten dat het pas om tien uur donker wordWeet je wat het is, ik heb niet echt een favoriet seizoen. Als ik echt moest kiezen, zou ik misschien de lente zeggen. In de winter verlang ik naar zon, maar zodra het zonnig wordt, mis ik soms juist weer de frisse kou. Voor mij zou het ideaal zijn als je de gezelligheid van de winter kon combineren met de lange dagen van de zomer. Maar ja, dat is eigenlijk tegenstrijdig, want het is juist die duisternis in de winter die het zo gezellig maakt.
Ja, ik begrijp je wel. Die lange dagen waardeer ik eigenlijk vooral als ik op vakantie ben, dan kun je er meer van genieten. Thuis heb ik wel liever dat het wat eerder donker wordt. Hoe laat ga jij meestal slapen eigenlijk?Ja, mensen kunnen daarin verschillen. Ik vind de lange felle dagen juist echt heel kut en word ik depri van omdat ik nocturnal ben en van de donker hou. Het vibed gewoon anders. Ik sta er eigenlijk niet op te wachten dat het pas om tien uur donker word
Slim over nagedacht bhai. Doordeweeks tussen 22:00-00:00 omdat ik moet werken. Vrije dagen sowieso tot 3-4 in de nacht omdat het dan kan. Heb jij nog last van slaap problemen? Gelukkig is mijn ritme helemaal terugJa, ik begrijp je wel. Die lange dagen waardeer ik eigenlijk vooral als ik op vakantie ben, dan kun je er meer van genieten. Thuis heb ik wel liever dat het wat eerder donker wordt. Hoe laat ga jij meestal slapen eigenlijk?
Stay safeAnd here I am getting bombed![]()
It was a LARP bud. You can easily check my IPStay safe
Dat valt nog mee denk ik, doordeweeks moet je soms gewoon roeien met de riemen die je hebt. Goed om te horen dat jouw ritme weer op de rails is. Bij mij is het nog een chaos, de ene dag val ik om 23:00 in slaap, en de andere pas om 8 uur in de ochtend. Echt geen pijl op te trekken.Slim over nagedacht bhai. Doordeweeks tussen 22:00-00:00 omdat ik moet werken. Vrije dagen sowieso tot 3-4 in de nacht omdat het dan kan. Heb jij nog last van slaap problemen? Gelukkig is mijn ritme helemaal terug
Dat is vervelend broeder, ik hoop dat je snel je ritme terugvindt. Trouwens, jouw Nederlandse kreten vind ik echt geweldig om te lezen. Het past echt bij jouw persoonlijkheidDat valt nog mee denk ik, doordeweeks moet je soms gewoon roeien met de riemen die je hebt. Goed om te horen dat jouw ritme weer op de rails is. Bij mij is het nog een chaos, de ene dag val ik om 23:00 in slaap, en de andere pas om 8 uur in de ochtend. Echt geen pijl op te trekken.
I was sweating in the bus, lwk too warmSun is out. Birds are chirping. Everything green
Mirin
and your over here typing on orgSun is out. Birds are chirping. Everything green
Mirin
Dank je broeder, waardeer dat echt. Ik doe m’n best om weer in een goed ritme te komen. En haha mooi om te horen dat je m’n Nederlands waardeert, komt recht uit het hart.Dat is vervelend broeder, ik hoop dat je snel je ritme terugvindt. Trouwens, jouw Nederlandse kreten vind ik echt geweldig om te lezen. Het past echt bij jouw persoonlijkheid
Interesting how I can read this. / Interessant wie ich das lesen kann.Dank je broeder, waardeer dat echt. Ik doe m’n best om weer in een goed ritme te komen. En haha mooi om te horen dat je m’n Nederlands waardeert, komt recht uit het hart.
Du musst keinen Grund haben, es zu lesen, ich erspare dir die Mühe und spreche Deutsch mit dir. Germanisch bleibt Germanisch.Interesting how I can read this. / Interessant wie ich das lesen kann.
@loyolaxavvierretard
Seems sus to me. Are you Schutzstaffel member ?Du musst keinen Grund haben, es zu lesen, ich erspare dir die Mühe und spreche Deutsch mit dir. Germanisch bleibt Germanisch.