THIS IS A "6PSL" BLACK WOMAN

ja man eerlijk je kan er best makkelijk mee weg komen

maar je moet wel gewoon een goede basis hebben

dus ook supps nemen (mag + vit d3 etc)

en lever eten

en melk drinken + kaas eten

u gucci

wat ook goed is om toe te voegen is kefir drank, water vind ik het lekkerste, de melk kefir is nasty af imo

je darm eco systeem zorgt ervoor hoe goed je carbs/suiker kan verwerken
Ai op die fiets. Eh ik supplement 50k iu D3 per week en mag citraat, 1x per werk lever. Melk kefir vind ik wel lekker tbh drink meestal 1 beker per dag

• +1
Reactions: Deleted member 9090
Ai op die fiets. Eh ik supplement 50k iu D3 per week en mag citraat, 1x per werk lever. Melk kefir vind ik wel lekker tbh drink meestal 1 beker per dag
damn lekker bezig man, lekker levertje altijd goed

ik ga wat minder d3 nemen nu vanwege het weer tbh maar nog steeds prima om te nemen

mag citraat is nice man, maar je gaat er gek veel van schijten. ik ga m nadat ik mijn voorraad op heb vervangen met een glycinate versie ipv citraat.

• +1
Reactions: Deleted member 6873

ik ga wat minder d3 nemen nu vanwege het weer tbh maar nog steeds prima om te nemen

mag citraat is nice man, maar je gaat er gek veel van schijten. ik ga m nadat ik mijn voorraad op heb vervangen met een glycinate versie ipv citraat.
Eyy lekker man ik schijt ook mn darmen eruit na citraat. Kaaswise heb ik meestal geit naast een stuk brood met een ei erop in de ochtend of geroosterd brood met gerookte zalmfilet tbh

• +1

send me pics chad
i will give proper rate

• JFL
Eyy lekker man ik schijt ook mn darmen eruit na citraat. Kaaswise heb ik meestal geit naast een stuk brood met een ei erop in de ochtend of geroosterd brood met gerookte zalmfilet tbh
netjes man.

merk je al verschil?

• JFL
Reactions: Deleted member 9072
netjes man.

merk je al verschil?
Fitter in t algemeen tbh. Mn suiker komt bu vrijwel alleen maar uit honing of fruit. Als ik n keer cheat dan is t melk met die cruesli shit van quaker

• +1
Fitter in t algemeen tbh. Mn suiker komt bu vrijwel alleen maar uit honing of fruit. Als ik n keer cheat dan is t melk met die cruesli shit van quaker
hahah nice man goed om te horen

• +1
Reactions: Deleted member 6873