To my fellow Norwegians, does anyone have a good source for DNP these days?

T

trigun

Iron
Har prøvd å skaffe dette i flere måneder, men det er ca. umulig.
Ingen har det lenger. Lurer på om noen har klart å få tak i det, helst innenlands.

Har prøvd å skaffe dette i flere måneder, men det er ca. umulig.
Ingen har det lenger. Lurer på om noen har klart å få tak i det, helst innenlands.
jeg bor i norge men kan du forklare hva det er, vill gjerne hjelpe

Last edited:
  • +1
Reactions: Sneakyturtle34
Et av de kraftigste tingene man kan ta for å brenne fett. Funker latterlig bra på slutten av en cut for å få vekk det siste fettet som sitter igjen.
jeg så litt inn på det, det er ikke fda godkjent, og har ganske mange side effects. Det høres vanskelig å få tak av. Jeg kan anbefale retatrutrid, det er et tredobbel agonist som er nesten klinisk godskjent. Reta er mye enklere å få tak i og kan funke ganske bra etter et cut

• +1
Reactions: trigun
jeg så litt inn på det, det er ikke fda godkjent, og har ganske mange side effects. Det høres vanskelig å få tak av. Jeg kan anbefale retatrutrid, det er et tredobbel agonist som er nesten klinisk godskjent. Reta er mye enklere å få tak i og kan funke ganske bra etter et cut
Hei, de to gjør veldig forskjellige ting.
Har vært på Reta i 3 måneder, funker bra :)

• +1
Hei, de to gjør veldig forskjellige ting.
Har vært på Reta i 3 måneder, funker bra :)
er ikke dnp farlig? hvis du vet hvordan man håndterer side effektene så høres det ikke dårlig ut, men jeg kan ikke hjelpe med å finne en kilde til det

• +1
Reactions: trigun
er ikke dnp farlig? hvis du vet hvordan man håndterer side effektene så høres det ikke dårlig ut, men jeg kan ikke hjelpe med å finne en kilde til det
Den største grunnen til at DNP er farlig er fordi folk misbruker det, tar altfor store doser, tar det for lenge, eller tar det om sommeren.
Folk skjønner ikke at DNP har et half life på 36 timer, og det bygger seg sakte opp i kroppen din. En dag kan du ta 400 mg og ikke kjenne mye, men neste dag kan du ta 400 mg og koke ihjel. Kommer av at det du doserte de forrige dagene har bygget seg opp og ligger igjen i kroppen, så det er veldig lett å ta for mye. Om du tar for mye er du fucked, men det er banalt å unngå med en ordentlig protokoll og forbereding.

• +1