onlywigga
Iron
specifically for the face is there even any difference because ive seen a study saying theyre pretty close?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
how long would i run injected for?Injection is always the better option. If not possible topical should be ok.
3 months on ish and then hop off for a month and repeathow long would i run injected for?
dose like 2mg per day?3 months on ish and then hop off for a month and repeat
Ye i'm also running 2mg/daydose like 2mg per day?
Hvor lang tid har du været på Ghk-cu og hvad har du set af resultater? Overvejer det stærkt fordi jeg har hørt det skulle kunne hjælpe på akne ar.Ye i'm also running 2mg/day
Taget det i en uge indtil videre og min hud er begyndt at skinne mere osv men har læst mig til resultaterne kommer ordenligt efter 1-3 måneder ift akne ar og generel bumser/urenheder.Hvor lang tid har du været på Ghk-cu og hvad har du set af resultater? Overvejer det stærkt fordi jeg har hørt det skulle kunne hjælpe på akne ar.
Nice bro. Du må lige lave en update på resultaterne når du er nået lidt længere med det.Taget det i en uge indtil videre og min hud er begyndt at skinne mere osv men har læst mig til resultaterne kommer ordenligt efter 1-3 måneder ift akne ar og generel bumser/urenheder.
i got youNice bro. Du må lige lave en update på resultaterne når du er nået lidt længere med det.