magneso
6,3 sex magnet
personally i drive an volvo v70, as im from sweden 
Also rep me please

Also rep me please

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

u should come to america broturkey has %300taxrate so i dont own one

why u there?u should come to america bro![]()
your mom drives me
Yeah but its cheaphow can you even afford a car in sweden man isnt there like a 50% income tax lmao
how niggaGay pussy car
yeah dude i’m from the us lolwhy u there?
which state babyyeah dude i’m from the us lol
whats the point of even working in sweden if they tax u that much lmaoYeah but its cheap
how nigga
caliwhich state baby

Cause im underage + sweden has good potential if the right winswhats the point of even working in sweden if they tax u that much lmao
holy shit dream state from gta5 my relative gone there and from the pics its goated.cali![]()
yeah some parts are nice but it’s a really toxic culture, i wanna move to istanbul by 2027 if i can work remote thoughholy shit dream state from gta5 my relative gone there and from the pics its goated.
Parents bought me a nice ahh Mercedes but I can’t drive it until I’m 18 cuz of insurancepersonally i drive an volvo v70, as im from sweden
Also rep me please![]()
ISTANBUL MENTION :TR:trTR.trtRTR.TR:TR:tRTR.TRyeah some parts are nice but it’s a really toxic culture, i wanna move to istanbul by 2027 if i can work remote though
What genLand Cruiser
Hell nahTacoma, Chad’s drive Toyota
True epa raggarepersonally i drive an volvo v70, as im from sweden
Also rep me please![]()
Sänkt coils kapad jag ska dock förlänga rörTrue epa raggare![]()
käften negerVolvo v70 gay car
Riktigt bögig bil assåSänkt coils kapad jag ska dock förlänga rör
käften neger
Va kör duråRiktigt bögig bil asså
Båda fas och niklas![]()
Ska köpa e92 335iVa kör durå
F11 mogs f31 mogs ska no skaffa en riktigt fet e46 eller f11,f31 när ja e 18Ska köpa e92 335i
AldrigF11 mogs f31 mogs ska no skaffa en riktigt fet e46 eller f11,f31 när ja e 18
En kollega har f11 fet som fan men känner aå sjukt många me e90/91/92Aldrig
N54 är bättre
F11 är goa men nja e90/e92 är bättre
BahCivic
En kollega har f11 fet som fan men känner aå sjukt många me e90/91/92
Men v70 som epa e kul o köra me de de ja bryr mig mest om
Adam lanza drove one, chad car.
My bad niggaAdam lanza drove one, chad car.
Ofan är de epa?En kollega har f11 fet som fan men känner aå sjukt många me e90/91/92
Men v70 som epa e kul o köra me de de ja bryr mig mest om
Aa men snart e de moppe såsong igen fyfan va ja längtar assåOfan är de epa?
Då är de ju aight liksom
Hade varit nice som fan me typ e60/61 535d med typ 600 häst elle nått
Läckage på moppen eller?Aa men snart e de moppe såsong igen fyfan va ja längtar asså
Måste skaffa nytt rör har avgasläckage som fan o sportluft har kört utan luftfilter innan, aa jo de nice som fan me de men alla har bmw som epa de lite utjatat

Aa låter som fan kan inte va ute sent när mina päron sover för måste rulla den typ en mil bortifrån då de låter förjävligt mycketLäckage på moppen eller?