What products to style permed wavy hair?

carotenoider

carotenoider

🥕 🥛
Joined
May 21, 2024
Posts
28
Reputation
7
What products do i use and how should i style it? I want surfer curtains it dream flow type look but i cant seem to style it without products and i do not know which products i should use.
 
  • +1
Reactions: Hortensia
Not sure, sorry
 
  • JFL
  • +1
Reactions: fuse and carotenoider
wat voor haar heb je? ben je etnisch europees? welke kant gaat het natuurlijk op? krullen, stijl, golvend haar?
 
wat voor haar heb je? ben je etnisch europees? welke kant gaat het natuurlijk op? krullen, stijl, golvend haar?
Ik ben zo ver ik weet 100% Nederlands, natuurlijk is me haar heel stijl dus ik heb 5 maanden geleden permanent gezet. Zit er nog steeds goed in maar kan het niet naar me zin stijlen dus ik vroeg me af wat voor producten handig zijn. Dankjewel voor reageren
 
wat voor haar heb je? ben je etnisch europees? welke kant gaat het natuurlijk op? krullen, stijl, golvend haar?
Ben trouwens north Atlantid phenotype als je daar wel eens van gehoord heb.
 
zorg dat je haar lang is: ten minste tot voorbij je neus. (gem groeit haar ong 1cm per jaar )
ga niet naar een turkse/marrokaanse kapper die weten alleen hoe ze opscheertjes maken voor 10 euro
laat je kapper een paar fotos van pintrest zien (zoekterm: 'wavy long middle part men hair') *foto voorbeeld*
wanneer je de juiste lengte en kapsel heb kun je het stijlen.

maak je haar nat
borstel het naar achteren
doe een pet op of speciale haarband en terwijl het strak naar achteren is laat het drogen
wanneer je haar is opgedroogd kun je met je handen door je haren strelen om er volume in de brengen en het laten vallen hoe je het op de foto ziet.

suc6

ja ik weet what north atlantid phenotype is. wel goated pheno als je oordeel objectief genoeg is.
Haar
 
  • +1
Reactions: carotenoider
Echt
zorg dat je haar lang is: ten minste tot voorbij je neus. (gem groeit haar ong 1cm per jaar )
ga niet naar een turkse/marrokaanse kapper die weten alleen hoe ze opscheertjes maken voor 10 euro
laat je kapper een paar fotos van pintrest zien (zoekterm: 'wavy long middle part men hair') *foto voorbeeld*
wanneer je de juiste lengte en kapsel heb kun je het stijlen.

maak je haar nat
borstel het naar achteren
doe een pet op of speciale haarband en terwijl het strak naar achteren is laat het drogen
wanneer je haar is opgedroogd kun je met je handen door je haren strelen om er volume in de brengen en het laten vallen hoe je het op de foto ziet.

suc6

ja ik weet what north atlantid phenotype is. wel goated pheno als je oordeel objectief genoeg is.
View attachment 2967031
Nogmaals Echt bedankt voor de hulp en moeite man, ik ga het sowieso uitproberen. Dit kapsel staat ook zeker wel bij mij, had er wel eens overnagedacht maar wist zoals je al weet niet hoe ik het moest stijlen, tot nu.
 
  • +1
Reactions: Hortensia

Similar threads

MoggerM
Replies
10
Views
204
MoggerM
MoggerM
Doragon
Replies
38
Views
333
Doragon
Doragon
B
Replies
20
Views
406
greycel
G
geenger
Replies
57
Views
2K
ggg.tv🤫
ggg.tv🤫
TwinkLord
Replies
34
Views
1K
LilJojo
LilJojo

Users who are viewing this thread

Back
Top