CursedOne
we are all irrelevant

@Nubhuman Siggers
you are the race expert here, elab please
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mogs me to be honestfemale
Idk but I have a huge crush on the 2009/2010 ariana grande with red hair. I miss her![]()
@Nubhuman Siggers
you will never have her bro, thats so sadIdk but I have a huge crush on the 2009/2010 ariana grande with red hair. I miss her
Mirin mid life crisis
She’s fraudingThere are claims that she had to lighten her skin all the time for Victorious and stuff. Do you believe it or is she lying to fraud skin colour?
She's Italian aka non white. Over for this frauding ethnic.![]()
@Nubhuman Siggers
She surgerymaxxed a lot since her Nickeloden days...Idk but I have a huge crush on the 2009/2010 ariana grande with red hair. I miss her
Ariana Grande wurde 1993 als Tochter von Nachkommen italienischer Einwanderer in Boca Raton im US-Bundesstaat Florida geboren, wo sie auch aufwuchs. Die Vorfahren ihrer Eltern stammen aus Sizilien und den Abruzzen.[2]![]()
@Nubhuman Siggers
Ja, ist mir klar, aber welcher Rasse würdest du sie zuordnnen? Sie sieht sehr latinamaxxed aus, wahrscheinlich um ihr ein exotisches Image zu geben.Ariana Grande wurde 1993 als Tochter von Nachkommen italienischer Einwanderer in Boca Raton im US-Bundesstaat Florida geboren, wo sie auch aufwuchs. Die Vorfahren ihrer Eltern stammen aus Sizilien und den Abruzzen.[2]
the dude get mogged.![]()
Who gets mogged by her bf?
Ohne Wikipedia hätte ich sie auch als Lateinamerikanerin eingeordnet. Wobei man natürlich auch sagen muss, dass die meisten Lateinamerikaner ohnehin spanische, italienische oder auch deutsche Vorfahren haben, die dort eingewandert sind. Die eigentlichen Latinos sind ja indigen.Ja, ist mir klar, aber welcher Rasse würdest du sie zuordnnen? Sie sieht sehr latinamaxxed aus, wahrscheinlich um ihr ein exotisches Image zu geben.
Truecel if male nglView attachment 585898
A hairy-lipped Italian girl who, for some reason, wants to present as a beaner. She used to look white.