D
Deleted member 23778
Luminary
Whole pickup truck full of looksmaxxed TikTok Chadlites and Chads rolled by and a nigga yelled out "I like your beard, sir! Mad sexy!" 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

That's cause you can't read because you're an ethnic.dnrd
only 25% dont count bhaiThat's cause you can't read because you're an ethnic.
Who is the moroccan grandparent?only 25% dont count
I have trust issues with you now. I don't believe you are 8 x 6.75 anymore.only 25% dont count bhai
vader van mijn moeder bhaiWho is the moroccan grandparent?
Mirin. Maar wacht kwamen Marokkanen niet pas vanaf de jaren 60 hier? JFL wat deed je opa daarvoor al hier? Hoe deed ie dat?vader van mijn moeder bhai
ik ben 17 he bhai mijn moeder is nog niet eens 40Mirin. Maar wacht kwamen Marokkanen niet pas vanaf de jaren 60 hier? JFL wat deed je opa daarvoor al hier? Hoe deed ie dat?
Ik dacht als je opa uit jaren 60 kwam dat je ouders pas in jaren 90 geboren zijn en dat jij dus niet kon bestaan. JFL. Dus dan kwam je opa in 1960s, je ouders werden geboren in 1970s en jij geboren in 2005?ik ben 17 he bhai mijn moeder is nog niet eens 40
mijn oma had mijn mama op haar 18 al mijn mama had mij op haar 22 ste er waren 40 jaar gelden al buitelanders in antwerpen bhaiIk dacht als je opa uit jaren 60 kwam dat je ouders pas in jaren 90 geboren zijn en dat jij dus niet kon bestaan. JFL. Dus dan kwam je opa in 1960s, je ouders werden geboren in 1970s en jij geboren in 2005?
Oh in Nederland kwamen ze pas in 1960s terecht. En je ziet het. Vroeger hadden ze jong kids en nu later. Oma 18. Moeder 22. Tristan 26?mijn oma had mijn mama op haar 18 al mijn mama had mij op haar 22 ste er waren 40 jaar gelden al buitelanders in antwerpen bhai
26 mischien bhai weet nog niet is wel vroegOh in Nederland kwamen ze pas in 1960s terecht. En je ziet het. Vroeger hadden ze jong kids en nu later. Oma 18. Moeder 22. Tristan 26?
Regel een vrouw voor me bhai. Ik ga nu pagga.26 mischien bhai weet nog niet is wel vroeg
hoezo heb een lint meter gebruikt ik denk dat dat ding acuraat is zal nog is meten als ik hard benI have trust issues with you now. I don't believe you are 8 x 6.75 anymore.
Omdat je al hebt geLARPt als puur-bloed Europeaan. Nu ben ik erachter gekomen dat je een mutt bent bhai.hoezo heb een lint meter gebruikt ik denk dat dat ding acuraat is zal nog is meten als ik hard benView attachment 2092819
ik heb tegen jou gezegd dat ik 1/4 marokaans was toen jij mijn afkomst vraagde een paar weken geleden ik ga nog steeds larpen als volledig europees btw en ik ben niet egt een mutt ik zie er volledig wit uit maar snap wat je bedoeldOmdat je al hebt geLARPt als puur-bloed Europeaan. Nu ben ik erachter gekomen dat je een mutt bent bhai.En geen foto's van je lul ajb dat is illegaal.
![]()
Bewijs dat ik niet heb gelogen tegen jou bhaiOmdat je al hebt geLARPt als puur-bloed Europeaan. Nu ben ik erachter gekomen dat je een mutt bent bhai.En geen foto's van je lul ajb dat is illegaal.
![]()
Hoe is dit bewijs bhai?Bewijs dat ik niet heb gelogen tegen jou bhaiView attachment 2092839
Ik zit te poepen. Mag ik eerst mn kont afvegen of wil je dat ik meteen reageer?bump @TRUE_CEL
Oh ik snap het jfl. Mirin bhai. Ik was het vergeten dan.Bewijs dat ik niet heb gelogen tegen jou bhaiView attachment 2092839
Nah Chads just like to be gay for fun.I see it oftenWhole pickup truck full of looksmaxxed TikTok Chadlites and Chads rolled by and a nigga yelled out "I like your beard, sir! Mad sexy!"![]()
This forum for exampleNah Chads just like to be gay for fun.I see it often