xlimz
Master
Random .org user interviewed on national tv
timestamp: 0:40
who is this?
who is this?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
who is this?
idk brah![]()
bro the interview is the funniest shit everJUst hope they dont start interviewing racebaiters
who is this?

I’m not Indian!Dats my jigga gengar
@Ghost Philosophy, always knew you were a dutch whyte boi larping as a musty pajeet
Hoe wij door de straten zouden lopen@NumbThePain @emeraldglass @Orc @Hernan @Yani Wanneer meetup in Rotterdam om dit samen te bekijken?
Als ze maar eens wisten wat voor high status personen zich in hun midden bevinden , en dit dagelijks.Precies dat dus.

Rotterdam is 2 uur met de trein voor me.@NumbThePain @emeraldglass @Orc @Hernan @Yani Wanneer meetup in Rotterdam om dit samen te bekijken?
who is this?
Ik ben een edit aan het maken over hoe Nederlandse niggas .org in handen hebben.@NumbThePain @emeraldglass @Orc @Hernan @Yani Wanneer meetup in Rotterdam om dit samen te bekijken?
Voeg me toe, ik heb oneindig veel invloed, je kan het je niet eens voorstellen.Ik ben een edit aan het maken over hoe Nederlandse niggas .org in handen hebben.
@NumbThePain @emeraldglass @Orc @Hernan
@Gargantuan
Zuig aan mijn dikke Arische lul, Pakistaanse moslim.@NumbThePain @emeraldglass @Orc @Hernan @Yani Wanneer meetup in Rotterdam om dit samen te bekijken?
I’m not Indian!
Madhya pradeshwat denk je van augustus?@NumbThePain @emeraldglass @Orc @Hernan @Yani Wanneer meetup in Rotterdam om dit samen te bekijken?
We zijn beroemdheden maar ze weten niet.Als ze maar eens wisten wat voor high status personen zich in hun midden bevinden , en dit dagelijks.![]()

In 2024 ging ik wekelijks naar Nijmegen.Rotterdam is 2 uur met de trein voor me.![]()

Perfect.wat denk je van augustus?