why do germans consider themselves white

Kom pls mee dan en nee want m’n gsm was kapot toen we hoorden te gaan.
Ik ga even kijken hoeveel een treinkaartje kost. :feelswhere:

• Love it
Reactions: PsychoH
Dude, Germans are fucking white, and I'm not even German, so I have no reason to defend them. I can't believe that we're arguing whether one of the whitest countries on earth is white. Jesus Christ. If we were talking about Italy, France, or Spain, that would be a more reasonable argument.
All Europeans are white

• +1
Reactions: Part-Time Chad
You have white skin, like a lot of MENA people do, but when we talk about white we specifically mean certain Europeans.
Untitled59 20250119051500

Skin color of the back of my hand facing direct sunlight through a window

Kom pls mee dan en nee want m’n gsm was kapot toen we hoorden te gaan.
IMG 1627

Zo’n bedrag om gemogged te worden door twee chads. :feelsbadman:

Terwijl ik gratis elke dag gemogged kan worden in de slums van Rotterdam. :feelskek:

• JFL
Maakt niet uit bhai. Volgende zaterdag gaan ik en dsk gent als je mee wilt kom dan zeker.
gvd man. altijd als ik zie 'ghent' moet ik denken aan 'genk' omdat ik veel mensen ken uit die stad en dat niet zo ver weg was.

Ghent is nog voorbij antwerpen :feelswhy:

• JFL
1737235131330

Its true bro :ROFLMAO:

• +1
Reactions: JeanneDArcAlter
groot gelijk gaston.
@ShowerMaxxing forgot if it was you playing MGS but this is basically MGS2's message.
@MoggerGaston ik denk dat het je ook zeer veel zal interesseren dus hierbij;
.

exact, als een leugen vaak en lang genoeg wordt herhaald dan wordt het de waarheid (Goebbels quote toevallig ook).

is echt pijnlijk, maar kunnen we gewoon ook niks aan doen ook al weet je de waarheid en die goed te verkondigen.
het gaat uiteindelijk gewoon niet om de waarheid, maar om wat het meest herhaald wordt.

klopt, tiktok vooral ironisch genoeg is het platform waar je de meeste waarheid kan vinden omdat het niet in handen ligt van de Westerse wereld maar van Singapore, daarom wss ook de ban in USA.

jfl haha.

klopt, hoe meer immigranten hoe meer stemmers er op jou stemmen. Tegen de tijd dat je het keert als dat dan zelfs nog mathematisch gezien überhaupt mogelijk is dan is het al te laat.

Slim gast, geen idee dat je ook zo ingesteld stond, als je ook bekend bent met MGS PW dan kan ik je zeggen dat een MSF
gelijkaardig iets de oplossing zou zijn wat exact ook is wat er in de toekomst op ons wacht en maar goed ook.
Metal Gear is het meest belangrijk fictioneel werk ooit samen met een paar van Orwell's boeken.
naja Ik denk dat dit geen goede weg is man.

1)Deze samenleving is kut en er klopt niks van.
2)Wij zijn niet blij met ons leven.

En ik snap dat je heel erg 1) aan 2) wilt koppelen, ik heb dat ook heel erg.

Dit is voor mij ook heel moeilijk om deze 2 zaken uit elkaar te houden, en dit hele blackpill gebeuren is daar ook deel van want dat is allemaal dat 1), een samenlevings probleem.
En dat is allemaal terecht en ik ben het daar volledig mee eens. Ik ben het volledig eens met blackpill alles.

Maar dat ik in mijn persoonlijke leven niet heb wat ik zou willen. heeft voornamelijk met mijn eigen situatie te maken, indivuduele omstandigheden en hoe ik daarmee om ga.
En daar heb ik dan ook eigenlijk meer invloed op. Je kunt blackpill dan ook niet te serieus nemen omdat, ja het is waarheid, maar focus op waar wel controle over hebt en dan kun je er nog profijt van hebben ook.

Last edited:
  • +1
All Europeans are white
I didn't mean that Italians, Spanish and French are not white, but generally, they are less 'white' than Germans.

• +1
Reactions: Mosh12
gvd man. altijd als ik zie 'ghent' moet ik denken aan 'genk' omdat ik veel mensen ken uit die stad en dat niet zo ver weg was.

Ghent is nog voorbij antwerpen :feelswhy:
Volgend jaar doen we ene in NL dan. :ogre:(y)

• +1
Reactions: MoggerGaston
You’ve just declared war on @ey88 and his loyal army. Apologise or face the consequences of your foolish actions.

• +1
Reactions: JeanneDArcAlter
is echt pijnlijk, maar kunnen we gewoon ook niks aan doen ook al weet je de waarheid en die goed te verkondigen.
het gaat uiteindelijk gewoon niet om de waarheid, maar om wat het meest herhaald wordt.

naja Ik denk dat dit geen goede weg is man.

1)Deze samenleving is kut en er klopt niks van.
2)Wij zijn niet blij met ons leven.

En ik snap dat je heel erg 1) aan 2) wilt koppelen, ik heb dat ook heel erg.

Dit is voor mij ook heel moeilijk om deze 2 zaken uit elkaar te houden, en dit hele blackpill gebeuren is daar ook deel van want dat is allemaal dat 1), een samenlevings probleem.
En dat is allemaal terecht en ik ben het daar volledig mee eens. Ik ben het volledig eens met blackpill alles.

Maar dat ik in mijn persoonlijke leven niet heb wat ik zou willen. heeft voornamelijk met mijn eigen situatie te maken, indivuduele omstandigheden en hoe ik daarmee om ga.
En daar heb ik dan ook eigenlijk meer invloed op. Je kunt blackpill dan ook niet te serieus nemen omdat, ja het is waarheid, maar focus op waar wel controle over hebt en dan kun je er nog profijt van hebben ook.
Damn wauw heel mooi geschreven. Even laten bezinken zelfs.

• +1
volgend jaar nigga, het is net nieuwe jaar :lul::lul::lul:
Ik moet wachten tot 18 anders zou ik nooit alleen naar Amsterdam of Roffa mogen gaan laat staan met JunkieDsk om obscure blackpillers te gaan zien jfl.

Last edited:
  • JFL