WTF? Mark Rutte is de staatsgeneraal van de Verenigde Nazi's errr-- Verenigde Naties

Gengar

Gengar

male gaze victim
Staff
Dat wist ik niet. :ogre:

@emeraldglass @NumbThePain @Alexanderr @Orc @Ron.Belgrade

• +1
  • JFL
Reactions: sportsmogger, Ron.Belgrade, TechnoBoss and 2 others
Ja, deze gast was op een hele Europese tour gegaan voordat hij zijn ambt verliet om alle leiders te overtuigen hem te steunen voor de positie als NAVO-secretaris-generaal.

• +1
  • Woah
Reactions: Gengar, TechnoBoss and truthhurts
Ik spreek deze taal helemaal niet :feelshmm:

• JFL
  • +1
Reactions: Robert_, sportsmogger, Gengar and 2 others
Subhuman language

IMG 2988

• JFL
  • Love it
Reactions: Gargantuan and Gengar
Are you guys talking about some NATO guy or something being a nazi or doing something against nazis

Ja, deze gast was op een hele Europese tour gegaan voordat hij zijn ambt verliet om alle leiders te overtuigen hem te steunen voor de positie als NAVO-secretaris-generaal.
Hoe weet jij dit allemaal? :feelswah:
Ik spreek deze taal helemaal niet :feelshmm:
Helemaal wel. :feelshah:
Subhuman language
Pleeg onmiddellijk zelfmoord.
Are you guys talking about some NATO guy or something being a nazi or doing something against nazis
I was talking about some NATO guy (state secretary) who used to be the Dutch prime minister. I did not expect that.

• JFL
  • +1
Reactions: psychomandible and emeraldglass
Mark rutte”s beleid heeft mij indirect gevormd tot de persoon die ik vandaag ben.

• Woah
Reactions: Gengar
Is een positieve of een negatieve zin?
Ik heb natuurlijk geen beeld van een alternatieve tijdlijn maar ik ben bang negatief

• So Sad
Ik heb natuurlijk geen beeld van een alternatieve tijdlijn maar ik ben bang negatief
Dat vind ik jammer om te horen. Ik had gehoopt op een positief bericht. Ach ja, zoals de hippe kinderen het zeggen: dat is de leven. :feelswah:

• JFL
Reactions: alurmo
Dat vind ik jammer om te horen. Ik had gehoopt op een positief bericht. Ach ja, zoals de hippe kinderen het zeggen: dat is de leven. :feelswah:
18 jaar in Friesland maakt een man kapot

• So Sad
zoopp dooop flooop goook dooop roooplsleee

• JFL

Users who are viewing this thread

Back